Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Er zijn maar weinig onderdelen waar je met alleen oefenen niet zeker kunt weten dat je het op het examen ook snapt.
Wil eigenlijk een 9 halen voor m'n CE maar dat zal wel niet lukken
en met een 7 sta ik nog een 8 op m'n eindlijst, dus dat moet wel lukken. Anders ga ik nog snel een andere studie moeten zoeken voor volgend jaar
viefdepief schreef:Hier nog iemand die wiskunde al heeft opgegeven..
Heb dit jaar gewoon geen 1 voldoende kunnen halen, terwijl ik wel gewoon echt alles gemaakt en geleerd heb
. Nu had ik het op 5 na hoogste punt ofzo, een 5,1. Best hoog! Mensen die normaal hoog scoren zaten onder mij
. 
fury_berber schreef:1 tip; blijf logisch nadenken, vaak is et antwoord nieteens zo moeilijk
?? Narya schreef:fury_berber schreef:1 tip; blijf logisch nadenken, vaak is et antwoord nieteens zo moeilijk
Logisch nadenken is zo makkelijk nog niet
Narya schreef:fury_berber schreef:1 tip; blijf logisch nadenken, vaak is et antwoord nieteens zo moeilijk
Logisch nadenken is zo makkelijk nog niet
Shannie schreef:Wie heeft de TI-83 plus en kan mij vertellen hoe je opdr. 10 van het examen 2005 tijdvak 2 van wisk kan uitrekenen??
Dat moet je toch in de rekenmachine zo kunnen invoeren? Maar hoe ging dat ook al weer??
sorry

. Het is natuurlijk wel heel belangrijk, maar maak je je er niet TE druk om
!
gewoon erg bang dat ik het niet kon door al die spanning! Uiteindelijk is het toch allemaal gelukt
. 
DaphneL schreef:Shannie: bedoel jij sum(seq(10/(20+x)+10/(20-x),x,0,10,0.1))/101? Zo heb ik het in elk geval gedaan
Maar waar staat die seq?? En die sum?