Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dreamheart schreef:Jeetje zeg! Die biologiesamenvatting is wel héél proffesioneel
Dat is ook meteen mijn probleem, met het maken van een samenvatting moet ie er mooi uit zien, met tienduizendmiljoen kleurtjes en netjes en strak en gewoon mooi.
Ik ben er een paar jaar geleden achter gekomen dat het maken van een samenvatting op zo'n manier niet werkt dus sinds dien heb ik er geen een meer gemaakt.
xTiffani schreef:Ja succes!
Ik baal enorm.. ik had het meeste vertrouwen in Engels maar vanochtend ben ik 4 keer wakker geworden en heb ik overgegeven. Zweet nu enorm veel en voel me slecht.
Net wat asperientjes genomen en het gaat al iets beter dus hopelijk gaat het zo door.
Ik ga hem gewoon maken en hopen op het beste.
SuzanH schreef:xTiffani schreef:Dankjewel! Nee zeker niet handig maar ik wil het wel proberen.. ik geef het wel aan aan de leraren.
Gemaakt is gemaakt, ze kunnen je examen dan niet meer ongeldig verklaren als je tijdens de toets het niet volhoud bijvoorbeeld.
Beterschap! Hopelijk voel je je zo wat beter!
SuzanH schreef:xTiffani schreef:Dankjewel! Nee zeker niet handig maar ik wil het wel proberen.. ik geef het wel aan aan de leraren.
Gemaakt is gemaakt, ze kunnen je examen dan niet meer ongeldig verklaren als je tijdens de toets het niet volhoud bijvoorbeeld.
Beterschap! Hopelijk voel je je zo wat beter!