Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boself schreef:Ex-TTOer is het niet eens met jullie uitspraken over de Engelse taal.Ai luf inglisch.
En The Fault In Our Stars is een heel mooi boek, de mensen die alleen maar de Hollywood filmversie hebben gekeken missen echt wat. Misschien kan ik bevooroordeeld zijn omdat ik het boek gewoon heel erg herkenbaar vond.
Ik weet niet meer wie het zei, ik geloof EskeGirl, maar 3 toetsweken in het jaar zou ik mega stressvol vinden. Het scheelt wel dat je buiten die toetsweken om meer tijd hebt voor projecten en alles.
)

EskeGirl schreef:Ik kan aankomende week niet eens naar m'n verzorgpony omdat school doodleuk een activiteit plant terwijl dat 1 van m'n 2 vrije middagen is. Ben ik de enige met een beleggingscompetitie?
)
EskeGirl schreef:Ik moet zeggen dat ik m'n meeste Engels ook heb geleerd van games, tv, internet en series kijken, niet van school
Kaus schreef:Ik zit er zelfs over te denken Engels te gaan studeren. Word ik nu gehaat?![]()
The Fault in Our Stars nog nooit gezien of gelezen. Volgens mij kan ik na dit bericht maar beter vertrekken
Goede vriend van me wil ook Engels studeren. We hebben echt meer dan wekelijks discussie over die taal
. Ach, de dingen die ik eventueel wil gaan studeren staan hem weer niet zo aan

_Cowgirl schreef:Ben ik dan echt de enige die in de toetsweek vaak een dag van te voren leert?![]()
Vorige toetsweek heb ik m.u.v. natuurkunde alles een dag van te voren geleerd. Ja, de plannen zijn er altijd om een week van te voren te beginnen maar vaak komt het er niet van. Samenvattingen meestal wel, maar ook niet altijd.
ik neem me elke toetsweek voor om eerder te beginnen en elke toetsweek leer ik de toets een dag van tevoren 
op de één of andere manier lukt het me gewoon niet om daar goede cijfers voor te halen. Buiten school om gaat het allemaal prima 
Ik vind Engels ook voornamelijk niet leuk omdat ik er niet goed in ben.
Duits vind ik dan ook leuk omdat ik het wél kan.
Ik zit gewoon om 8.20 al op school helaas, al zie ik er nog niet heel erg tegenop.