Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Narita schreef:Voor degene die bio hebben, vinden jullie het ook zo moeilijk? Heb nu een hoofdstuk af en snap er nu al niets van.Lekker handig.
Rare lerares Angela! Ik dacht dat je in je examenjaar geen onverwachtse SO’s meer mocht krijgen? Of tellen ze niet voor punt?
Daarvoor haalde ik ook alleen maar onvoldoendes. Resistance schreef:Hebben jullie ook Biologie Voor Jou?
Gewoon vanaf het begin al ALLE opdrachten maken, daarna een samenvatting maken van het hele hoofdstuk, en daarna het voorbeeldproefwerk.
De eerste keer dat ik dat probeerde had ik gelijk een 9.7, dus dat werkt best goed.Daarvoor haalde ik ook alleen maar onvoldoendes.
Het is ook het enige vak momenteel waar ik nieuwe informatie krijg, de rest is allemaal herhaling (NL, ENG, WIS, MIJ)
Aardrijkskunde heb ik zelf niet, maar wat voor mij werkt is samenvatten en gewoon kijken of je de moeilijkste opgaven ( dat kan je even navragen bij de docent ) kunt maken zonder om de 10 seconden in het boek te kijken.

Narita schreef:Thanks voor de tip Resistance! Ik zal het eens proberen![]()
Hoe combineren jullie school en werk (en evt. paarden)? Werk nu pas net en vind het zo lastig. Bijv. mijn dinsdag is van half 9 tot 4 naar school, daarna gelijk werken en dan pas weer 8 uur thuis. Weet niet hoe ik het moet doen als het straks drukker wordt
(
Daarna naar mn verzorgpony's en 's avonds muziek. Wanneer ik huiswerk ga maken moet ik alleen nog even bedenken.. hihi