Coyote schreef:Sorry dat ik het weer vraag, maar weet/ heeft iemand een samenvatting voor maatschappijwetenschappen?
Je zou kunnen kijken in het FB evenement 'Centraal Eindexamen VMBO - HAVO - VWO'
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Ik heb een 7,6 nodig en met deze punten heb ik een 6,9 - 8,9).
Ik heb de regels allemaal niet gelezen en heb alleen de correctievoorschriften bekeken van de vakken waarvan ik zeker wist dat ze goed gegaan waren (engels, wiskunde en biologie) Dus het wordt gewoon afwachten tot 11 juni 
Weet je een beetje waar je aan toe bent. Maargoed ik ken ze en ik durf nog altijd niet met zekerheid te zeggen of ik slaag.. Zal op of onder t randje zijn

Nienke15 schreef:Even voor de zekerheid, de regels zijn dus:
* CE cijfers moeten gemiddeld samen 5,5 zijn, verder maakt het niet uit hoeveel onvoldoendes je haalt.
* Je mag 2 onvoldoendes als eindcijfers hebben (2 vijfen of 1 vijf en 1 vier). Als je 1 onvoldoende staat moet je 5,5 gemiddeld als eindcijfer hebben en als je 2 onvoldoendes staat moet je 6,0 gemiddeld hebben.
Als ik dan zo een beetje mijn CE cijfers gok (en de cijfers die ik berekend heb zo laag mogelijk invul), dan zou ik als het goed is moeten slagen
Mag je het combinatiecijfer eigenlijk ook meetellen bij het gemiddelde? (combinatiecijfer= maatschappijleer + ANW + profielwerkstuk)

Ik heb er ook geen ervaring mee..