De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:22

Ilse_123 schreef:
Landscape Design, super leuke studie, als je er echt 100% voor wilt gaan, wat ik niet deed. Daarbij ben ik zelf al heel gaotisch en dan een gaotische opleiding was niet echt een succes.

oh ja, daar ben ik ook geweest. hetzelfde. ook wel leuk. maar ik zou daar ook niet 100% voor gaan. niet helemaal mijn ding.

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:24

Herfstwind schreef:
Thanks! Ik ga dan naar Newfoundland, niet zo voor de hand liggend. :+

Haha nee niet echt! Ik dacht vast Toronto of Vancouver of iets dergelijks!
Ik heb een newfoundland hond :P

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:26

Herfstwind schreef:
Ik ga of sociologie doen aan de UvA, of naar een uni in Canada als ik word toegelaten. :D

Zijn hier nog mensen die morgen kunst algemeen hebben? Ik knijp 'm echt een beetje. -O-

Ja mee too, heb er geeen zin in en hoop op een 5 ;(

Hee mede toekomstige UvAtje

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:28

NaomixAline schreef:
Herfstwind schreef:
Thanks! Ik ga dan naar Newfoundland, niet zo voor de hand liggend. :+

Haha nee niet echt! Ik dacht vast Toronto of Vancouver of iets dergelijks!
Ik heb een newfoundland hond :P

Oh dat vind ik zulke leuke honden!!
Ik wilde ook eigenlijk het liefst naar Calgary, maar het is overal zo abnormaal duur. Deze school is betaalbaar en ze bieden een programma aan wat heel erg bij mij past, dus het is logischer als ik hier heen ga. Ik hoop dat ik me niet ga vervelen, want het is een vrij kleine stad. :+

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:30

Eefjahh schreef:
Herfstwind schreef:
Ik ga of sociologie doen aan de UvA, of naar een uni in Canada als ik word toegelaten. :D

Zijn hier nog mensen die morgen kunst algemeen hebben? Ik knijp 'm echt een beetje. -O-

Ja mee too, heb er geeen zin in en hoop op een 5 ;(

Hee mede toekomstige UvAtje

En mede kunst algemener Y;(

Ik vind de 19e eeuw echt verschrikkelijk, al die stromingen. Ik wil eigenlijk een 7,2 want dan sluit ik af met een 8, maar ik heb de hoop al een beetje opgegeven. :')

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:32

Herfstwind schreef:
Oh dat vind ik zulke leuke honden!!
Ik wilde ook eigenlijk het liefst naar Calgary, maar het is overal zo abnormaal duur. Deze school is betaalbaar en ze bieden een programma aan wat heel erg bij mij past, dus het is logischer als ik hier heen ga. Ik hoop dat ik me niet ga vervelen, want het is een vrij kleine stad. :+

Ik denk niet dat je je heel snel gaat vervelen! En scholen in het buitenland zijn over het algemeen zo duur, heb er ook een tijdje naar gekeken, met name USA en Australië. Blijf toch maar in NL..

kimberley

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:38

Klopt, het is echt niet normaal. Voor 15.000/20.000 euro zit je nog op een hele goedkope school, als je een beetje kwaliteit wil. Ik zou ook niet gaan als de uni waar ik me nu voor heb aangemeld niet een heeel stuk goedkoper zou zijn. :+

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:45

Citaat:
Hihi oké, mijn ouders vonden het vooral te duur en de opleiding die ik nu ga doen zit ook fotografie bij.

Dat is ook leuk en ik snap je ouders ook wel. Mijn vader wou dat ik ging doen wat ik wou en dit is de enige mbo study die ik wou

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:46

Hoooolly crap het is al 10 uur. Oke ik ga zonder te leren het examen in morgen rip.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:47

Ik geef Wiskunde A voor vandaag op, morgen de wekker om acht uur en dan maar verder kijken!

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:48

Herfstwind schreef:
Klopt, het is echt niet normaal. Voor 15.000/20.000 euro zit je nog op een hele goedkope school, als je een beetje kwaliteit wil. Ik zou ook niet gaan als de uni waar ik me nu voor heb aangemeld niet een heeel stuk goedkoper zou zijn. :+

Ja precies! Nou goed dat je die gevonden hebt! Ik ga in mijn minor waarschijnlijk naar t buitenland, hoef je ook alleen maar de nl'se schoolkosten te betalen.

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:54

Jolijnn schreef:
Dat is ook leuk en ik snap je ouders ook wel. Mijn vader wou dat ik ging doen wat ik wou en dit is de enige mbo study die ik wou

Ja, mijn ouders ook. Als ik er echt graag heen wou mocht het ook.. Maar nu heb ik een opleiding en die is heel erg breed dus kan ik verschillende kanten nog op, omdat ik het nog niet 100% weet wat ik later voor beroep wil.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:55

Al meer dan 4000 klachten voor Scheikunde vwo _O- Ben benieuwd of we dat gaan terugzien in de norm.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:57

Ghostattack schreef:
Al meer dan 4000 klachten voor Scheikunde vwo _O- Ben benieuwd of we dat gaan terugzien in de norm.

Samen hopen xd?

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:58

nslove schreef:
Jolijnn schreef:

Ja, mijn ouders ook. Als ik er echt graag heen wou mocht het ook.. Maar nu heb ik een opleiding en die is heel erg breed dus kan ik verschillende kanten nog op, omdat ik het nog niet 100% weet wat ik later voor beroep wil.

Ja ik wil hierna heel wat anders.. Wil de pabo gaan doen, maar eigelijk wil ik na deze opleiding solliciteren bij Defensie fotograaf. Als ik hier niet word aangenomen ga ik pabo doen :P

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:09

Jolijnn schreef:
Ja ik wil hierna heel wat anders.. Wil de pabo gaan doen, maar eigelijk wil ik na deze opleiding solliciteren bij Defensie fotograaf. Als ik hier niet word aangenomen ga ik pabo doen :P

Aha, dat is wel leuk. Ik ben eigenlijk heel tijd aan het denken voor redactie bijv. In tijdschriften of internet.. Maar er is geen mbo opleiding in de buurt hier alleen amsterdam, maar dat vind ik nu iets te ver. De opleiding is hier in de buurt wel hbo.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:10

Ze hebben mediaredactie op roc van twente :) is denk ik ook wel leuk :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:11

Ik ga paardensport doen en dan hopelijk daarna de politie opleiding! Ben daar nu veel te jong voor (15...)

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:12

sterreke98 schreef:
Ze hebben mediaredactie op roc van twente :) is denk ik ook wel leuk :)

Hbo of mbo?

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:13

nslove schreef:
Jolijnn schreef:

Aha, dat is wel leuk. Ik ben eigenlijk heel tijd aan het denken voor redactie bijv. In tijdschriften of internet.. Maar er is geen mbo opleiding in de buurt hier alleen amsterdam, maar dat vind ik nu iets te ver. De opleiding is hier in de buurt wel hbo.

In enschede (iniedergeval in twente) zit er ook een. Weet niet of dit ver weg voor je is? Dat is een mbo

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:13

Roc is mbo ;)

N_Quirro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:15

Mweh balen, had overal gezocht, maar was roc nooit tegen gekomen.. Enschede ligt hier half uur vandaan.. Balen :(

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:16

Ik ga de pabo in nijmegen doen :)

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:19

Leuke studies komen er voorbij! Ik wil biomedische wetenschappen in Utrecht gaan studeren.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:19

nslove schreef:
Mweh balen, had overal gezocht, maar was roc nooit tegen gekomen.. Enschede ligt hier half uur vandaan.. Balen :(

Awh dat is idd wel balen. :( eventueel kun je nog kijken na de opleiding? Of zeg ik nu wat raars