Haaai!
Ik ben Anna, ik ben 15 jaar oud en ga dit jaar natuurlijk naar VWO4. Ik heb het profiel NG gekozen, met wisA, natuurkunde en filosofie. Ik weet nog niet precies wat ik na het halen van mijn VWO-diploma wil gaan doen, maar het wordt of een studie psychologie en dan zou ik graag gevangenispsycholoog worden óf een studie geneeskunde en dan zou ik graag (kinder)arts worden. Op dit moment gaat mijn voorkeur weer even uit naar psycholoog maar dit kan zo weer omslaan.

Buiten de tijd die ik in school steek om, heb ik het druk met de pony's. Ik heb een leasepony genaamd Rhoy, hij is een 20 jarige New Forest ruin en heeft vroeger Z springen gelopen, hierdoor heeft hij nu last van spat en rijden we enkel recreatief western.
Naast Rhoy rijd ik voor minimaal twee keer in de week een Fjordenmerrie van stal, haar naam is Rachel en ze is 17 jaar oud. Ik rijd met haar vooral dressuurmatig, af en toe een sprongetje en ik ga met haar naar het bos, dit vind ze nog erg eng door een ongeluk dat zij vroeger gehad heeft maar stukje bij beetje gaat het beter.
Ik verzorg nog een Shetlander bij de eigenaresse van Rachel, die Shetlander heet Zoë en is 3 jaar oud, ze staat bij een hengst en is waarschijnlijk drachtig en zal dan volgend jaar gaan bevallen. Ze is nog niet beleerd etc. maar dit staat wel op de planning!
Mochten jullie nog meer willen weten dan mag je het gerust vragen.