Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DewiFoto schreef:Hebben de mensen die cijfers terug hebben deze week toets/ SE week of hadden zij die vorige week?
Ik verwacht namelijk nog geen resultaten te krijgen deze week...

Heb er pas weer een over 4 weken volgensmij Carrera97 schreef:Dan ligt het niet aan mijn docenten. Die komen deze week met alleen maar plattegronden.
Al zit ik nog altijd op m'n vaste plek links vooraan
Ik had helemaal nog geen geschiedenis deze SE-week. Maar volgende keer gaat het over het eerste eindexamen katern.
dancer_ schreef:Carrera97 schreef:Dan ligt het niet aan mijn docenten. Die komen deze week met alleen maar plattegronden.
Al zit ik nog altijd op m'n vaste plek links vooraan
Ik had helemaal nog geen geschiedenis deze SE-week. Maar volgende keer gaat het over het eerste eindexamen katern.
succes alvast. Ik moet voor morgen deel 1+2 leren.(2 boeken dus) Maar het is toch meer als ik had verwacht

Carrera97 schreef:Ik!Niet zo gek als je er vlakbij woont natuurlijk
Als je er niet wekelijks komt is het leukMaar anders wordt het, vind ik, nogal saai en heb ik het al snel gezien.
Maar als je er nog nooit bent wezen shoppen is het de moeite waard
Hoef niet echt te plannen, het vormt vanzelf wel wat : P
._Lois_ schreef:Carrera97 schreef:Ik!Niet zo gek als je er vlakbij woont natuurlijk
Als je er niet wekelijks komt is het leukMaar anders wordt het, vind ik, nogal saai en heb ik het al snel gezien.
Maar als je er nog nooit bent wezen shoppen is het de moeite waard
Zijn er bijzondere winkels, of gewoon normale?
Ja dat heb ik dus met Zaandam, al zoo vaak geweest