Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Hi allen,
gezien mijn contract over 2 maanden afloopt en ik nog geen idee heb of ik kan blijven: Ik meld mij ook weer met meelezen/meedenken etc.
Even wat over mijzelf: ik ben bijna 24, woon in het weekend in Assen. Door de week zit ik, ivm mijn tijdelijke baan van 9 maanden, in Doetinchem. Ik ben in juni 2011 afgestudeerd als journalist waarna ik eerst de zomer heb doorgewerkt bij mijn bijbaantje. Vervolgens ben ik in het najaar op reis gegaan en dit jaar in januari begonnen met solliciteren. Na 3 maanden had ik beet bij mijn huidige werk bij een uitgeverij. Ik moest er alleen wel flink voor reizen, maar: Dat had ik er wel voor over. En nu begint het toch wel een beetje weer te komen: De stress van 'heb ik straks nog wel werk' dus zit ik alweer rond te kijken voor evt vervolgstappen. Ik heb het hier prima naar mijn zin, maar toch.... stel dat....
linnie050 schreef:Ik heb de digiD aangevraagd
Deze weet ik zo niet gebruik ik nooit.
Ik woon in het midden van gelderland.
Dus in het midden van gelderland en/of flevoland het liefst.
Ik rij nu ook 40 min. nar me werk vind ik gene probleem en ploegen diensten ook niet.
Ik werk nu als analist/laborant (laboratorium werk)
Iets anders kan ook altijd. Zoek ik ondertussen wel weer verder in me eigen sector.
Ben nu me cv aan het updaten en zal ik zo online gaan zetten.
Dankjewel voor alle reacties!
annastasia schreef:Was het maar een tijdelijke functie? Wel jammer hoor!