Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Geachte sollicitant,
Op deze voor ons ongebruikelijke manier moeten we U helaas meedelen dat de vacature in ons bedrijf niet meer bestaat in verband met de grote brand die ons bedrijf heeft getroffen.
We hopen ons bedrijf weer te herbouwen en voor eventuele vacatures in de toekomst zullen we dan opnieuw een advertentie plaatsen.
Bedankt voor Uw sollicitatie en veel succes bij het zoeken naar een nieuwe baan.
Citaat:Hartelijk dank voor je reactie op de vacature van Administratief medewerker.
Op dit moment hebben wij voldoende kandidaten die in aanmerking komen voor de functie en is de sollicitatieprocedure gesloten. Om deze reden kan ik jouw sollicitatie niet verder in behandeling nemen. Ik wens je veel succes met het vinden van een passende functie.
patpen schreef:OV? Hier op het platteland. Dat moeten ze nog uitvinden!
Heen en terug in de file.... Ik heb 1 jaar in Nieuwegein gewerkt dus ik weet wat een drama het is. Zodra ik de snelweg op wil, sta ik al stil. Binnendoor is niet veel beter. Voor Nieuwegein en Houten woon ik echt aan de verkeerde kant van Utrecht
Citaat:Gezocht medewerker zorgmanege
Zorgmanege Horsewise is een kleinschalige zorgmanege aan de rand van Landgoed Den Treek. Onze doelgroep bestaat vnl uit kinderen met een autisme spectrum stoornis. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega om zelfstandig kinderen te begeleiden en te assisteren bij groepsbegeleiding.
Wij bieden een leuke, uitdagende werkomgeving met veel ruimte voor ontwikkeling.
Wij vragen;
Een (bijna) afgeronde HBO opleiding (SPH, pedagogiek of soortgelijk)
Veel paardenervaring (liefst ook met natural horsemanship:
Enthousiasme en betrokkenheid.
Beschikbaarheid op de zaterdag.
Lijkt het je wat ? Reageer dan snel!
Inlichtingen bij Elize
Elize Borsten - Leusden - Tel. 0630013247 - info@horsewise.nl
Op de overgang van de Utrechtse Heuvelrug naar de Gelderse vallei ligt Landgoed Den Treek-Henschoten in de gemeenten Leusden, Maarn, Woudenberg en Zeist.