Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

foxy80 schreef:Ben hier een tijd niet geweest, maar hoop het antwoord hier te vinden (want word er lichtelijk gek van)
Wie heeft er ervaring met foute vermeldingen door zoekmachines op het internet?
Een of andere *!§é#@;! heeft het in zijn hoofd gehaald mijn persoonlijke gegevens onder de categorie 'paardrijden' te plaatsen bij belgium.net
Ik word geregeld gebeld met de vraag voor paardrijles.
Maar ik kan belgium.net niet bereiken, contactformulier werkt niet.![]()
Raagh, wie weet de oplossing voor dit soort onbereikbare (maar wel eeuwig bestaand blijvende) websites???

Zoveel webshopmogelijkheden, al die kleine dingetjes waar je aan moet denken. Eerst maar veel inlezen en van daaruit mijn ondernemersplan etc opzetten. Wat ik wel lastig vind is inschatten hoeveel startkapitaal je nodig hebt. Sommige sites zeggen niets (of bijna niets) mits je het als hobby wil doen, andere sites zeggen 25.000...
)joyce2 schreef:@Annash: Welkom! Ook hier de ervaring dat je soms keihard moet knokken om de leveranciers over de streep te trekken. Het wordt nu wel wat makkelijker, omdat mn webshop nu een tijdje draait en ze kunnen zien dat ik er veel tijd en energie in steek.
Qua budget, dat ligt er maar net aan... Het laten bouwen van mn webshop was een flinke investering, maar die was 100% het geld waard. Door mijn shop kan ik me onderscheiden van de rest en dat vond ik heel erg belangrijk. Als je ook zelf een shop gaat bouwen/laat bouwen, ipv een standaard shop te nemen, dan moet je heel goed na gaan denken wat je allemaal voor mogelijkheden wil hebben. Hoe verder je het uit hebt gedacht, hoe beter het is! Maarja, je moet natuurlijk ook kijken hoe je het wil gaan aanpakken qua producten. Ga je die uit eigen voorraad leveren, ga je werken met dropshipping, of bestel jij het bijvoorbeeld pas voor je klant als ze bij jou besteld hebben? Als je met de laatste 2 opties werkt, hoef je natuurlijk zelf niets vooraf in te kopen en dan kan je de kosten super laag houden. Ik werk zelf met een combi: Het meeste heb ik op voorraad, maar de hele exclusieve/dure dingen bestel ik zelf pas als de mensen bij mij de bestelling hebben geplaatst (en mensen weten ook dat er een langere levertijd op zit).

Succes alvast!