mag ik mij ook melden? Ben nu druk werkzoekende, ondertussen de 20 sollicitaties al gepasseerd, en de meest waanzinnige afwijzingen gekregen Het is lastig om de moed erin te houden.. Heb nu nog 5 sollicitaties lopen (waarvan een aantal al heel lang )
Wat goed dat er hier toch al wat mensen een baan hebben of in ieder geval in de goede richting zijn
Ben ook al voor de meest simpele baantjes afgewezen op te weinig ervaring. Zou dat komen door dat je dan te hoog zou zijn opgeleid? En dat ze dan 'te weinig ervaring' gebruiken om een 'goed' argument te hebben?
Anoniem
Geplaatst: 12-09-11 17:34
He iti, wat onwijs balen zeg! Wel goed dat je hebt gebeld of gemaild (toch?).
Voor de Pabo-ers hier: is het niks om -als je inderdaad door wil studeren- een postmaster te doen om middelbare school-docent te worden? Vriendinnetje van me heeft dat ook gedaan en die had binnen een paar weken een hele leuke baan.
Ben net gebeld door een detacheringsbureau of ik daar wil komen praten. En de sollicitatie van afgelopen donderdag belde net, ik ben nog in de race voor de baan, maar de P&O-er die het afhandelt is op vakantie dus het duurt nog zeker een week voor ze meer kan laten weten
Ir1ne
Geplaatst: 12-09-11 18:19
Ja zelf gebeld. De unitmanager wou me wel heel graag hebben, maar de baas vond dat iemand met uzb ervaring sneller ingewerkt kon worden... ik ben best wel heel verdrietig..ik belde mn moeder en toen zei ze h eel hard : MAG IK JE FELICITEREN??? en toen ben ik in huilen uitgebarsten.
We hebben gister een onderlinge wedstrijd gehad en gaan zo de boel opruimen.. bah even geen zin in
Ik heb nog een optie om voor een jaar bij mn oude baas te gaan werken. ik moet nog wat tentamens doen voor school dus heel raar zou het niet zijn maar t voegt niets toe aan mijn ervaring...
Ik heb net een open sollicitatie richting een recreatie park verzonden via via hoorden we dat de nicht van onze kameraad daar stop 1 januari. Dit gaat om een baan als telefoniste/ receptioniste
lastig bellatrix maar ik zit wel in t zelfde schuitje, heb niet de diploma's die mn ervaringen kracht bij kunnen zetten. En meer dan een half jaar of jaar ervaring heb ik ook niet of juist helemaal niets. Heel jamer dat ze je niet de kans geven heel veel mensen zouden uit kunnen blinken in beroepen ls ze de kans zouden krijgen
Niet met mijn huidige baan. Ik heb rot uren (gebroken diensten) en te weinig uren en ik moet voor nu echt een andere full time baan...dán kan ik misschien er een cursus bij doen...
marielle231
Geplaatst: 13-09-11 00:30
Zo ik breek ook maar even in hier.
Ben het onzettend beu, werkzoeken... Al langere tijd aan het zoeken maar niks kunnen vinden, geen opleiding, geen ervaring, ben niet flexibel ( kinderen) en opvang is niet te betalen voor mij Alles wat ik leuk vind en zou kunnen doen zijn op tijden dat ik niet kan ( s'avonds/ weekenden) Werd afgewezen voor tnt post ( 4 uurtjes) was niet flexibel genoeg . Bij andere sollicitaties word ik niet eens gemailt of gebelt. Zat ben ik het meer dan zat. Zat in een traject, omdat ik al 11 jaar nu thuis zit , heb ik meer last van faalangst, heb dus baat bij wat hulp, dat had ik bij de persoon van dat traject, helaas door "persoonlijke" dingen, dacht ze dat het beter was dat ik terug naar de werkcoach zou gaan. Die zouden me helpen, NOT ze kunnen niet helpen op geen enkel vlak. Dus ben weer bij af, traject is een weggegooit jaar.
Voel me ellendig en een mislukking ( hard gezegt) Geluk is niet voor mij weggelegt.
Mijn werkcoach had eindelijk IETS, totaal niet mijn ding, thuiszorg, bij mensen thuis schoonmaken. Maar goed werk is werk... Helaas nu een maand later nog niks erover gehoord, 2 weken geleden nog gebelt of ik al bericht had gekregen , nou nee dus en ze zou opnieuw naar de persoon in kwestie mailen/bellen. Tot op heden niks gehoort, hoe komt het op mij over? dat ik weer niet goed genoeg ben.
pffff, ga maar weer verder zoeken, maar de ik ben er echt klaar mee, al die afwijzingen..
Vervelend Marielle! Ook heeeel erg vervelend dat je op sollicitaties geen bericht terug krijg, dan wordt je er ook wel zat van! Blijven volhouden, dat is het enige wat ik je mee kan geven.