Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Geen idee
Morgen mag ik voor een echo, maar ik ben sowieso 5+ weken volgens de Clearblue test. Ben echt nog helemaal in de 7e hemel en geloof het nog maar nauwelijks...
Dankjewel allemaal voor de felicitaties! Verder heb ik het nog stil gehouden hoor want ik wil even wachten tot 12 weken
Leedebee schreef:Nuage schreef:Geen idee
Morgen mag ik voor een echo, maar ik ben sowieso 5+ weken volgens de Clearblue test. Ben echt nog helemaal in de 7e hemel en geloof het nog maar nauwelijks...
Dankjewel allemaal voor de felicitaties! Verder heb ik het nog stil gehouden hoor want ik wil even wachten tot 12 weken
Nuage, gefeliciteerd!
Moest stiekem wel lachen om je opmerking! Het staat nu op internet he!
Hilda79 schreef:Na een paar van dat soort telefoontjes wordt je wel gehaaider hoor. Ik word suf gebeld of ik voor grote bedragen wil adverteren op hele onbekende sites. Eerst slijmen en dan hoppa denken ze dat ze je binnen hebben en je wel even wilt adverteren.
Ik heb mijn tarieven aangepast. Ben toch weer terug gegaan naar complete pakketten.
Binnenkort nog wat andere dingen aanpassen/veranderen en dan is het een kwestie van bijhouden en hopen dat het werkt om zo hoger in google te komen.
IVfotos schreef:Ik werdt toevallig gister nog gebeld door een vrouw om met beter zichtbaarder te maken op google.
Het begon zo
Ik "met Ilona Versloot"
Zij " Bent u de eigenaar van IVfoto's"
Ik "ja"
Zij "Bent u dat op de home pagina"
Ik "Ja dat ben ik"
Zij "Wat leuk gedaan zeg. Heb je dat met spiegel gedaan"
Ik "nee vriendin voor mij gedaan"
Zij "Maar wat ben je creatief. Leuk hoe je van dagelijkse dingen leuke foto's kan maken" (Volgens mij zijn er veel meer mensen creatiever dan ik!!
Ik "Bedankt"
Zijn "echt mijn complimenten. goed voor elkaar zeg"
Ik "bedankt"
Zij "maar waar voor ik u eigenlijk bel"
Hahah. Hoe slijmerig kun je iets beginnen zeg.
Of er iemand langs kon komen om meer te vertellen over de zichterbaarheid op google.
LHO schreef:IVfotos schreef:Ik werdt toevallig gister nog gebeld door een vrouw om met beter zichtbaarder te maken op google.
Het begon zo
Ik "met Ilona Versloot"
Zij " Bent u de eigenaar van IVfoto's"
Ik "ja"
Zij "Bent u dat op de home pagina"
Ik "Ja dat ben ik"
Zij "Wat leuk gedaan zeg. Heb je dat met spiegel gedaan"
Ik "nee vriendin voor mij gedaan"
Zij "Maar wat ben je creatief. Leuk hoe je van dagelijkse dingen leuke foto's kan maken" (Volgens mij zijn er veel meer mensen creatiever dan ik!!
Ik "Bedankt"
Zijn "echt mijn complimenten. goed voor elkaar zeg"
Ik "bedankt"
Zij "maar waar voor ik u eigenlijk bel"
Hahah. Hoe slijmerig kun je iets beginnen zeg.
Of er iemand langs kon komen om meer te vertellen over de zichterbaarheid op google.
Kom jij van oorsprong uit Leusden?
DendroFleur schreef:. Verder gewoon 5 dagen werken en het rijden ook weer opgepakt omdat we over twee weken naar Aalten gaan.