Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

11AFotograaf

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:32

Oude berichten zijn idd heel interessant voor je google rankings! Ik zou ze alleen wel zo plaatsen dat ze ook daadwerkelijk 'oud' zijn, dus met een eerdere datum of eerst die berichten en dan de nieuwere berichten!

Pff... ik ben echt kapot! Sinds vanochtend half 7 op de been geweest, omdat ik nu opeens alles in 1 dag moet gaan plaatsen wat binnen kantoortijden moet! Maar hopelijk betekend dat ook dat ik beter kan slapen als de laatste tijd!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:38

Ik kan ze gewoon op datum plaatsen en dan voegt het systeem ze tussen op de chronologische volgorde zodat het nieuwste bovenaan staat en blijft.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:00

Ik zou het ook leuk vinden om oudere berichten te lezen. Daardoor raak je meer betrokken bij "de zaak".

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:25

Nuage schreef:
Geen idee :D
Morgen mag ik voor een echo, maar ik ben sowieso 5+ weken volgens de Clearblue test. Ben echt nog helemaal in de 7e hemel en geloof het nog maar nauwelijks...
Dankjewel allemaal voor de felicitaties! Verder heb ik het nog stil gehouden hoor want ik wil even wachten tot 12 weken :)

Nuage, gefeliciteerd!
Moest stiekem wel lachen om je opmerking! Het staat nu op internet he! :')

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:30

DF maar telkens berichtjes met korte verslagen van mij over bruidsreportages zijn op den duur ook saai denk ik dan weer. Enige die echt even goed moet worden uitgelicht is mijn opdracht vorig jaar september voor de Elephant Parade.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:43

Lastig om er inderdaad een leuk verhaaltje van te maken. MIsschien opmerkelijke of lachwekkende dingen vermelden.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:59

Leedebee schreef:
Nuage schreef:
Geen idee :D
Morgen mag ik voor een echo, maar ik ben sowieso 5+ weken volgens de Clearblue test. Ben echt nog helemaal in de 7e hemel en geloof het nog maar nauwelijks...
Dankjewel allemaal voor de felicitaties! Verder heb ik het nog stil gehouden hoor want ik wil even wachten tot 12 weken :)

Nuage, gefeliciteerd!
Moest stiekem wel lachen om je opmerking! Het staat nu op internet he! :')

Ja dat is ook zo, maar de mensen die ik ken komen niet echt hier. Althans, dat dacht ik hahaha want ik heb toch al wat mensen gesproken die het gelezen hadden in dit topic :+
Ach het is niet erg, ik ben altijd al open geweest. Ook toen het niet lukte. Ik vind het alleen zo vervelend als ik straks alles weer zou moeten terugdraaien als het toch opeens niet blijft zitten. Supereng.
Maar ik ga het bijbehorende topic voor aanstaande mama's maar eens opzoeken :D

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:03

Ik werdt toevallig gister nog gebeld door een vrouw om met beter zichtbaarder te maken op google.
Het begon zo

Ik "met Ilona Versloot"
Zij " Bent u de eigenaar van IVfoto's"
Ik "ja"
Zij "Bent u dat op de home pagina"
Ik "Ja dat ben ik"
Zij "Wat leuk gedaan zeg. Heb je dat met spiegel gedaan"
Ik "nee vriendin voor mij gedaan"
Zij "Maar wat ben je creatief. Leuk hoe je van dagelijkse dingen leuke foto's kan maken" (Volgens mij zijn er veel meer mensen creatiever dan ik!!
Ik "Bedankt"
Zijn "echt mijn complimenten. goed voor elkaar zeg"
Ik "bedankt"
Zij "maar waar voor ik u eigenlijk bel"

Hahah. Hoe slijmerig kun je iets beginnen zeg.
Of er iemand langs kon komen om meer te vertellen over de zichterbaarheid op google.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 10:39

Haha IVfotos, heeeel herkenbaar. Bij mij beginnen ze altijd over mijn bedrijfsnaam, dat ie zo orgineel is en dat het zon leuk vak lijkt, bla bla bla. Heb het tegenwoordig al binnen een paar tellen door en wimpel ze dan af! :D

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:00

@Lovepaints: gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader :(:)

@Nuage: gefeliciteerd met je zwangerschap. (Ik moest ook lachen om je opmerking om het stil te houden...) :D

@11a: gefeliciteerd met je nieuwe baan +:)+

@joyce2: goed dat je je webshopbouwer 'ontslagen' hebt. Nu kun je tenminste weer vooruit.

@Hilda: ik zou zeker 'oud nieuws' ook toevoegen aan je blog. Dat bevestigt dat je al een heleboel tevreden klanten hebt.

@IVfotos: ik werd pas ook gebeld met een of ander voorstel voor betere vindbaarheid op Google. Kostte € 750,= per jaar geloof ik.
Toen ik zei dat ik daar geen gebruik van wilde maken, kreeg ik als antwoord: 'wilt u dan niet gevonden worden?' _O-
Je zult nog veel vaker van zulke telefoontjes krijgen. Vaak beginnen ze (in mijn geval) met een verhaal dat zelf vroeger hebben paardgereden of een nichtje/buurmeisje o.i.d. hebben die zo gek is op paarden en dat het natuurlijk fantastisch is om een mooie foto te hebben voor aan de muur.....

Er zijn een heleboel dingen die mijn aandacht vragen, dus Bokt staat even op een laag pitje.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:36

Na een paar van dat soort telefoontjes wordt je wel gehaaider hoor. Ik word suf gebeld of ik voor grote bedragen wil adverteren op hele onbekende sites. Eerst slijmen en dan hoppa denken ze dat ze je binnen hebben en je wel even wilt adverteren.

Ik heb mijn tarieven aangepast. Ben toch weer terug gegaan naar complete pakketten.
Binnenkort nog wat andere dingen aanpassen/veranderen en dan is het een kwestie van bijhouden en hopen dat het werkt om zo hoger in google te komen.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:21

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:30

Hilda79 schreef:
Na een paar van dat soort telefoontjes wordt je wel gehaaider hoor. Ik word suf gebeld of ik voor grote bedragen wil adverteren op hele onbekende sites. Eerst slijmen en dan hoppa denken ze dat ze je binnen hebben en je wel even wilt adverteren.

Ik heb mijn tarieven aangepast. Ben toch weer terug gegaan naar complete pakketten.
Binnenkort nog wat andere dingen aanpassen/veranderen en dan is het een kwestie van bijhouden en hopen dat het werkt om zo hoger in google te komen.

Je mooie linkjes werken hier niet heel erg aan mee, tekst zal beter opgepakt worden dan afbeeldingen :-)

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 17:00

IVfotos schreef:
Ik werdt toevallig gister nog gebeld door een vrouw om met beter zichtbaarder te maken op google.
Het begon zo

Ik "met Ilona Versloot"
Ik "ja"
Ik "Ja dat ben ik"
Zij "Maar wat ben je creatief. Leuk hoe je van dagelijkse dingen leuke foto's kan maken" (Volgens mij zijn er veel meer mensen creatiever dan ik!!
Ik "Bedankt"
Ik "bedankt"

Of er iemand langs kon komen om meer te vertellen over de zichterbaarheid op google.

Kom jij van oorsprong uit Leusden?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:19

Heb nog geen last gehad van telefoonverkoopterreur. Maar blijkbaar ben je vindbaar genoeg als ze je hebben kunnen vinden ;)

De laatste dagen was het weer druk. Mailtjes, telefoon voor dekkingen, afspraak voor massage. Eigen merries die gedekt moeten worden, buitenbak die afgemaakt moet worden, jassen die geborduurd gaan worden. Verder gewoon 5 dagen werken en het rijden ook weer opgepakt omdat we over twee weken naar Aalten gaan.
Merrie die vorig jaar niet drachtig gescant was, blijkt dus toch drachtig te zijn. Ze is uit de verkoop terug getrokken en we verwachten in juli dus een veulen. Erg leuk en onverwacht.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:00

LHO schreef:
IVfotos schreef:
Het begon zo

Ik "met Ilona Versloot"
Ik "ja"
Ik "Ja dat ben ik"
Ik "Bedankt"
Ik "bedankt"

Ja Tot mijn 10 daar gewoond ongeveer,

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:34

IVfotos schreef:
LHO schreef:

Ja Tot mijn 10 daar gewoond ongeveer,[/quote]

OBS De Heerd? :) Volgens mij ligt er bij mijn ouders een foto van ons samen in een box 8-)

Of je hebt een naamgenoot die ook tot pakweg 10 jaar in Leusden woonde

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:13

haha

Ja ik heb op de heerd gezeten.
Waar heb je gewoond dan? Ik op de pachter.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:18

IVfotos schreef:
haha

Grondel :) Tot en met groep 4 of 5 zaten we bij elkaar in de klas, en onze ouders kende elkaar daarvoor ook al geloof ik.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:30

De wereld is soms maar klein, zo te lezen. =:)

Gisteren afscheid genomen van schoonvader en nu weer terug naar het dagelijks leven. Beetje vreemd wel. ;( De regenboog aan het einde van de dag was een mooie afsluiter.

Shop loopt niet lekker. Eindelijk is er een goede betaalmogelijkheid geplaatst maar doet het niet. Balen maar wordt aan gewerkt.

Iedereen een goed weekend.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:32

Ja wereld is zeker klein..

Sterkte de komende tijd Lovepaints.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:40

LHO schreef:
IVfotos schreef:
haha

Grondel :) Tot en met groep 4 of 5 zaten we bij elkaar in de klas, en onze ouders kende elkaar daarvoor ook al geloof ik.

Ik heb je even een pb gestuurd.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:43

En je hebt al antwoord! :D

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 10:57

DendroFleur schreef:
. Verder gewoon 5 dagen werken en het rijden ook weer opgepakt omdat we over twee weken naar Aalten gaan.

Wat leuk dat jullie naar de fair gaan, wat gaan jullie er precies doen? Al vaker geweest?
Ik ben bezig met het bedenken van landart-achtige objecten voor de aankleding van het terrein, oa. bij de schapentent en de entree!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:21

Hallo iedereen, Ik ga morgen op vakantie.
Veel plezier hier nog en niet te veel schrijven want dan heb ik straks zoveel om bij te lezen.

Groetjes.