Bij mij bevalt het ook nog steeds goed!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joonsel schreef:Ik heb op het moment maar 1 vak en 1 project. Project krijgt (bijna) iedereen toch wel een voldoende voor! Voor het vak Cellen (waar ik nu mee bezig ben) moet ik een 6,5 ofzo halen om het af te sluiten. Hoop dat ik dat haal!
Volgende periode 2 vakken, genoom & organismen!
Volgende week practica voor mn VMT. Ben benieuwdEn over een week oefensymposium en over 2 weken oudersymposium
AnoukvW schreef:Joonsel schreef:Ik heb op het moment maar 1 vak en 1 project. Project krijgt (bijna) iedereen toch wel een voldoende voor! Voor het vak Cellen (waar ik nu mee bezig ben) moet ik een 6,5 ofzo halen om het af te sluiten. Hoop dat ik dat haal!
Volgende periode 2 vakken, genoom & organismen!
Volgende week practica voor mn VMT. Ben benieuwdEn over een week oefensymposium en over 2 weken oudersymposium
Hoezo is een 5.5 niet genoeg bij jou?
Bij ons sluit je blokken gewoon af als je een voldoende hebt...
AnoukvW schreef:Nueve, je hebt ook een tijdje getwijfeld over diergeneeskunde toch?
Als je wilt mag je best een x mee een college volgen, je weet nu denk veel beter wat je wel en niet wilt, dan kan je kijken of dat je wie weet wel aan staat.. Je mag sowieso ook wel boeken en dergelijke inkijken!
Lucifer123 schreef:Ik heb zegmaar vier weken lang 1 vak en dan tentamen daarover. Daarna heb ik dat vak nooit meer. Gisteren had ik tentamen over de anatomie en fysiologie van het lichaam, erg interessant! Ik weet niet of ik het gehaald heb maar dat zien wel wel weer
Nueve, wat jammer zeg! Weet je wel al ongeveer wat je dan wel leuk vind?
xFioon schreef:Lucifer123 schreef:Ik heb zegmaar vier weken lang 1 vak en dan tentamen daarover. Daarna heb ik dat vak nooit meer. Gisteren had ik tentamen over de anatomie en fysiologie van het lichaam, erg interessant! Ik weet niet of ik het gehaald heb maar dat zien wel wel weer
Nueve, wat jammer zeg! Weet je wel al ongeveer wat je dan wel leuk vind?
wat deed je ook alweer voor studie? ik heb dat vak volgend kwartiel!