astriidj schreef:Nueve schreef:Duits was vorig jaar ook vet moeilijk.. * Hoopt..
Dat zou echt een lichtpuntje zijn, moet namelijk echt die 4,7 halen.. Anders is het bye bye diploma
Mm.. Weet je, Duits teksten vallen relatief best wel mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Voor volgende week heb ik alleen wiskunde nog maar gedaan, maar daar sta ik een 8,2 voor, dus mag aardig wat lager halen. Ik hoop op een 6,8 voor die 8 gemiddeld.
Verder heb ik voor economie en scheikunde en duits op school al 2 examens gemaakt. Engels nog maar een half examen, maar dat is toch hopeloos bij mij. (sta een 6,2 dus de schade is beperkt) Duits en engels ga ik alleen nog wat aan doen als ik er echt tijd voor heb. Morgen ga ik ook eens naar economie kijken. Vandaag alleen wiskunde en natuurkunde op het programma en dan morgen natuurkunde en economie
En ik hoop idd ook op makkelijke duitse teksten aangezien het vorig jaar echt moeilijk was. Beste duitse leerling van de school haalde maar een 6,3 voor die teksten
Nueve schreef:Phylos schreef:Voor volgende week heb ik alleen wiskunde nog maar gedaan, maar daar sta ik een 8,2 voor, dus mag aardig wat lager halen. Ik hoop op een 6,8 voor die 8 gemiddeld.
Verder heb ik voor economie en scheikunde en duits op school al 2 examens gemaakt. Engels nog maar een half examen, maar dat is toch hopeloos bij mij. (sta een 6,2 dus de schade is beperkt) Duits en engels ga ik alleen nog wat aan doen als ik er echt tijd voor heb. Morgen ga ik ook eens naar economie kijken. Vandaag alleen wiskunde en natuurkunde op het programma en dan morgen natuurkunde en economie
En ik hoop idd ook op makkelijke duitse teksten aangezien het vorig jaar echt moeilijk was. Beste duitse leerling van de school haalde maar een 6,3 voor die teksten
Pffff, ik ben jaloers.
Joonsel schreef:Mijn schema:
Donderdag: rijles
Vrijdag: Natuurkunde, werken vanaf 17.00 tot 22.00
Zaterdag: -
Zondag: -
Maandag: -
Dinsdag: Wiskunde
Woensdag: rijexamen - Scheikunde
Donderdag: werken van 14.00 tot een uur of 10
Vrijdag: Engels
Zaterdag: Toernooi
Maandag: Frans
En tussendoor nog leren
Nueve schreef:Sita_xx schreef:Wat doen jullie eigenlijk nog allemaal voor natuurkunde? examens maken of ook stof doornemen?
En ik vind radioactiviteit erg lastig...
Stof doorgenomen van elektriciteit, licht, lenzen en geluid.
Wat vind je lastig aan radioactiviteit? Het is echt steeds hetzelfde trucje..