[HK] VWO eindexamen 2010 IV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki_

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:09

jaa hoor, ik heb me weer over laten halen.
Ik ga om half 8 naar de Isodorushoeve ;)
Gelukkig ben je dara altijd op tijd van terug, zodat ik wel weer op tijd in bed kan liggen. :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:40

Zo heb de examentrainer van natuurkunde besteld via bol.com
Hopelijk morgen of zaterdag in huis. Kan ik nog mooi even oefenen.
Ga ik vandaag en morgen alle stof doornemen en dan probeer ik dat examen van 2009 1 te maken.. en dan zien we het wel

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:44

Ik heb net even heerlijk intensief gedressuurd met m'n paardje in de rijhal, de stal helemaal gedaan en alles maar zal mezelf nu toch echt weer aan biologie moeten zetten. Kan iemand me niet even een schop geven? :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:46

Ja hoor hier heb je een schop!
Ik ga ook even een frisse neus halen en weer verder

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 17:49

Ik ga mezelf maar even voor een paar uurtjes van Bokt bannen, dat wil ook wel eens helpen O:)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:56

Ik ben net even langs Pim geweest en het was errug gezellig, voel me weer helemaal fladderig <3
Ik moest even zijn examenbundel van bio afgeven en mijn samengevat boekjes ophalen en hij kon me meteen wat dingetjes uitleggen van bio :) Zucht, het blijft ook zo'n schatje! <3

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:05

Hmm. Hoe gaat het nu eigenlijk tussen jullie? Is het nou nog wel of niet wat? of gewoon friends with benefits? Heb ik dat gezegd? ja dat heb ik gezegd :o

Ik had net uiteindelijk een 6.7 voor mijn Nederlands examen :)

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:09

Nou Kelly, ik heb sws de samengevat ervan, en wat oudere examenbundels. Maar mijn docent heeft nog het 1 en ander op een rijtje gezet + wat handige schema's gemaakt. Een deel is geschreven en een deel is op de com (dacht ik) . Dus, mochten er vragen zijn ;)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:10

Het is niks meer, maar ik merk wel dat we nog heel erg naar elkaar toe trekken en heel graag bij elkaar zijn :P Dus wat jij zegt Nathalie klopt wel O:) :o
Hij zegt wel dat ie het misschien nog wel wil gaan proberen, maar dat ie dat pas wil als we alletwee op kamers zitten in Maastricht... nog ff wachten dus :P Ik probeer me daar niet al te hard op vast te pinnen, al zou ik natuurlijk dolgelukkig zijn als het dan weer iets wordt. Maarja, t zou ook een enorme teleurstelling zijn als het uiteindelijk toch niks meer wordt en ik dus al die tijd voor niks heb zitten hopen...

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:16

Renske heb jij je ook ingeschreven op Kamerburo? Of hoe ga jij een kamer vinden? :)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:18

Ik heb me ingeschreven op kamernet en verder nog niks. Het enige wat ik nu dus kan doen is afwachten of ik in Maastricht ingeloot wordt en dan als een malle kamers gaan zoeken, voordat de goede allemaal weg zijn :7
Als is het natuurlijk niet verkeerd om me alsnog in te schrijven bij kamerburo. Hoeveel kost dat ook alweer? Kan het zo snel even niet vinden :\

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:20

Ik hoop voor jou dat het goedkomt :) En als het niet goedkomt zijn er nog zooooooo veel leuke jongens :)

Ik krijg juist echt heel veel reacties over het feit dat ik volgend jaar ga samenwonen dat mensen het raar vinden omdat er nog zo veel anderen zijn :P

Go with the flow :) Doe lekker wat goed voelt

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:20

Ik heb er dacht ik 30 euro voor betaald.. Wanneer krijg je te horen of je bent ingeloot?

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:28

Ik zie wel wat er gaat gebeuren tussen Pim en mij. Ik weet dat hij me heel graag terug wil, maar hij is ook erg bang dat het weer hetzelfde eindigt en dat ie me dan weer verdriet geeft. Daarom is deze zomer (enigszins) los van elkaar denk ik ook niet verkeerd. Dan kan hij even goed nadenken wat ie nou echt wil en gaat ie geen overhaaste (misschien foute) beslissingen maken :)

15 juli krijg ik te horen of ik ingeloot ben. Daarom zat ik ook nog te twijfelen of ik me wel in zou schrijven voor kamerburo... Ik wil erg graag naar Maastricht, maar het kan ook zijn dat ik in Nijmegen ingeloot wordt en dan heb ik die 30 euro weer weggegooid... Aan de andere kant kan je via kamerburo wel volgens mij makkelijker aan kamers komen en dan is die 30 euro zeker de moeite waard! Ik zal het er nog maar even met mn ouders over hebben :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:36

Ouuuuwe wat praten jullie veel.

Goed dat je je tijd neemt, knap vind ik dat :j

Heb vandaag eeeindelijk tennis gewonnen, met 7-1 :) Nu gaan we hopelijk niet degraderen.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:40

FantasyB schreef:
Ik hoop voor jou dat het goedkomt :) En als het niet goedkomt zijn er nog zooooooo veel leuke jongens :)

Ik krijg juist echt heel veel reacties over het feit dat ik volgend jaar ga samenwonen dat mensen het raar vinden omdat er nog zo veel anderen zijn :P

Ga je met je vriend in dezelfde stad studeren etc ?
Ik zou het ook doen als het zo uitkwam hoor! Waarschijnlijk niet als ik nog maar net iets met hem zou hebben maargoed .

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:45

Mja, wij zijn nu een jaar samen. Hij is nu eerstejaars op de VU en ik ben volgend jaar eerstejaars op de VU :)

Verder is hij ook 23 nu (tegen die tijd 24) en kan hij het grootste deel van onze huur betalen. Hij kan dan weer niet koken enzo, dus dat doe ik. Heb er best wel zin in <3

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:46

Wisten jullie trouwens dat in het tweede M&O werkboek achterin ook examens staan? ik had geen idee.. *gaat aan de slag*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:57

FantasyB schreef:
Mja, wij zijn nu een jaar samen. Hij is nu eerstejaars op de VU en ik ben volgend jaar eerstejaars op de VU :)

Verder is hij ook 23 nu (tegen die tijd 24) en kan hij het grootste deel van onze huur betalen. Hij kan dan weer niet koken enzo, dus dat doe ik. Heb er best wel zin in <3

Kan prima.. Zolang jullie allebei ook nog gewoon je eigen leventje hebben. :)

Een stel uit mijn klas zien elkaar 24/7 en zijn al hun vrienden kwijt geraakt. Ze hebben echt niemand meer. Nu gaan ze dezelfde studie doen aan dezelfde universiteit en volgens mij raken die twee helemaal geïsoleerd.. :=

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:01

FantasyB schreef:

In jouw geval snap ik wel dat jullie gaan samenwonen, lekker makkelijk :D
Mijn vriend is nu ook bezig met een huis te kopen dus ik zal volgend jaar ook veel bij hem te vinden zijn. Misschien schrijf ik me wel officieel bij hem in voor meer stufi haha }> Volgens mij zijn die van ons ongeveer even oud. Mijne is ook 23 en wordt in augustus 24.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:03

ja dat is het ook he :P Meer stufi :D
Maar jouw vriend gaat een huis kóópen? Doe maar luxe

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:03

die van mij is op 29 juli jarig :D Dan wordt hij ook 24
Ik word op 16 juli 18

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:05

Dat is nog best een groot leeftijdsverschil. :j Vraagje aan jullie allebei, hoe hebben jullie elkaar ontmoet? :D

Ik heb net een deel van een wiskunde examen gemaakt, en het valt me best mee. Alleen in kansberekenen ben ik gewoon een ramp.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:07

zo das idd best een leeftijdsverschil.
En idd waar kennen jullie elkaar dan van?..

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:15

FantasyB schreef:
ja dat is het ook he :P Meer stufi :D
Maar jouw vriend gaat een huis kóópen? Doe maar luxe

Mijne werkt al fulltime vanaf zn 16e en heeft altijd thuis gewoond ;) Geen arm studentje dus :Y)

Ja leeftijdsverschil is wel groot, maar ik kan er ook niks aan doen... Ik vond hem al ruim een half jaar leuk en veel mee afgesproken, maar uiteindelijk niks mee gedaan door het leeftijdsverschil. Helaas, verliefdheid ging niet over en toen hebben we maar een poging gewaagd en dat gaat eigenlijk hartstikke goed. We zijn nu bijna anderhalf jaar samen. Ik word trouwens in september 18 en hij in augustus 24. Schelen precies 6 jaar en 1 maand. Precies genoeg voor een pedo-pas :o

Ik hem hem leren kennen op de feestweek hier in het dorp en mijn voormalig-beste vriendin had iets met zijn tweelingbroer _O-