NHB Deurne

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:55

annelinnie schreef:
Ja, gewoon even bellen :D.. zijn trouwens echt leuke mensen bij de receptie! :P

Ik heb ze afgelopen maandag gebeld. Inderdaad hele aardige mensen.
Ik had me eigenlijk al voor 1 mei moeten inschrijven, maar het was geen probleem om dat 16 mei nog te doen :+

14 Juni heb ik de intake :)

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:48

Lees hier een paar x dat mensen vinden dat ze zelf een stuk beter rijden dan het gros wat ze in hun klas hebben zitten of wat ze op de intake hebben gezien.
Mooi toch, dan kom je toch lekker in het sportteam? Extra trainingsweekenden en extra ondersteuning in het wedstrijdrijden, precies wat je wilt als gedreven ruiter die boven het maaiveld uitsteekt.
Voor de goede ruiters is altijd mogelijkheid op Deurne om zich verder te ontwikkelen en hun rijkunst op een hoger plan te trekken dan strikt noodzakelijk voor diplomering, maar daarvoor is eigen inzet en interesse wel van belang en dus niet alleen een goed paard onder je kont hebben.

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:34

Heey allemaal misschien is het leuk om een soort lijstje te maken met wie dit jaar allemaal naar deurne gaan. En wat ze daar gaan doen op wel niveau enz.. Ik begin alvast :D
- snissje: alexandra, 16 jaar, paarden en sport niveau 4 MBO intake was 12 feb geloof ik
- mmmilllouuu: MBO niveau 4 sportklas moet nog intake doen

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 13:19

- snissje: alexandra, 16 jaar, paarden en sport niveau 4 MBO intake was 12 feb geloof ik
- Sandervd: Hbo paardensport, 14 Juni intake

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 17:41

Goed idee lady's!

Dan zijn de zitteblijvers daar nog niet bij gerekend :P.. In mijn klas mag iedereen over geloof ik!

snissje

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 18:56

Heb er echt z'on zin in!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:28

annelinnie schreef:
Goed idee lady's!

Dan zijn de zitteblijvers daar nog niet bij gerekend :P.. In mijn klas mag iedereen over geloof ik!

In die van mij niet. :=
En veel stoppen er ook mee.

Maar ik doe niet de sport opleiding. :)

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 11:12

- Silver_bolly: HBO paardensport, intake 13 april gehad

Amyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:52

- Silver_bolly: HBO paardensport, intake 13 april gehad
- amyc: horse & business, 27 april intake gehad.

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 10:50

horen jullie niet bij de intake of je al aangenomen bent of niet? Ik kreeg dat bij het gesprek met Floor al te horen. Wie had er afgelopen maandag intake? Lekker kijken naar de les van Loeffen? Dat heeft vast een goede indruk gemaakt.. :P

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:01

Ik heb het ookal gehoord ik ben aangenomen :D Van ummh die jonge die geeft springles geloof ik bruin haar blauwe ogen.. geen idee hoe die heet hij praat met een brabants/limburgs accent? Ben zelf een hagenaar dus is voor mij een accent :p

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:13

Dat is denk ik Mans Buurman! Super super super fijne instructeur!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 15:20

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:59

Mans is indd de fijnste instructeur die je maar kan hebben, ook theorie is bij hem het best!

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 21:42

Mans is superfijn idd.. Maar dat stuk over Loeffen schrijft boekdelen! Dat is ook echt, hoewel velen het hier niet met me eens zullen zijn, één van de fijnste docenten die er in de rijbaan kan staan. Hij ramt net zo lang op je theorie totdat je het weet, weet je het, dan kan je het proberen toe te passen. Dan ga je het voelen, als je het voelt, kan je het opslaan. Als je het opgeslagen hebt weet je het toe te passen omdat je weet hoe het voelt. Het lijkt zo simpel :P..

Loeffen weet echt het beste in je naar boven te halen als je ervoor open staat.. Ik heb er één les bij gereden, ik had die knol van me fijn aan het lopen! Had eindelijk het gevoel dat er echt actie onder me was ipv het simpel neerzetten van benen. Iets om mee verder te werken.

De groep die bij ons van Loeffen springles hebben, bezitten straks kennis waar je bijna u tegen kan zeggen.. Dat noem ik basis. Ik zeg niet dat dit voor iedereen een juiste methode is. Mijn paard heeft dit jaar bij meneer de Bruin vertrouwen gekregen. Bij meneer Loeffen had ik dat niet zo snel kunnen krijgen omdat daar in zijn lessen weinig ruimte voor is. Ik hoop dat ik volgend jaar mijn springen of dressuur bij meneer Loeffen mag rijden. Ik sta daar namelijk voor open :D

rooz1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:26

Hier nog iemand die naar deurne gaat als het goed is! Heb morgen mijn intake, ben erg benieuwd geen idee wat ik er van moet verwachten eigenlijk en wat ik zou moeten doen...

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 09:00

Nou, dan ben je nu bij mij op school, hihi! Voor welke opleiding heb je je intake gedaan?

rooz1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:22

haha ja ik was er vanochtend, ik kwam voor de sportklas! Ben gelukkig aangenomen

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:27

Wie van jullie zoekt er nog een hele leuke een leerzame stage waar je echt veel kan en mag doen :)

Kyra013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:11

bonzwa schreef:
Wie van jullie zoekt er nog een hele leuke een leerzame stage waar je echt veel kan en mag doen :)

Dat is natuurlijk altijd wel aantrekkelijk! welk bedrijf is het?

oh bonnie ik zie nu dat jij het bent! Ik denk al dat ik weet welk bedrijf het is helaas is dat voor mij te ver weg om met de auto op en neer te kunnen!

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:18

Hallo! Ik meld me ook even, ik doe namelijk de Horse & Health :j Ben nu bijna klaar met jaar 1.
Dus, als er dames (of heren :D) zijn die info willen over de HH, mijn pb staat open :)

En lekker gezellig met jullie meekletsen natuurlijk :) Al zullen er wel veel van de Sport zijn, of niet?
En oh, wat ze ook mogen zeggen.. Horse & Fashion, of als we bij het eten staan "die slome die moeten betalen", Horse & Health zijn wel de leukste hoor! O:)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:21

marsyl schreef:
Hallo! Ik meld me ook even, ik doe namelijk de Horse & Health :j Ben nu bijna klaar met jaar 1.
Dus, als er dames (of heren :D) zijn die info willen over de HH, mijn pb staat open :)

En lekker gezellig met jullie meekletsen natuurlijk :) Al zullen er wel veel van de Sport zijn, of niet?
En oh, wat ze ook mogen zeggen.. Horse & Fashion, of als we bij het eten staan "die slome die moeten betalen", Horse & Health zijn wel de leukste hoor! O:)

Haha, van horse & fashion heb ik nog niet eerder gehoord :P Echter zal ik ook wel eens gezegt hebben: " die slome die moeten betalen" :') Sta je daar, net je les uit, moet je snel eten omdat je gelijk dat uur daarna rijles hebt, staat er daar een meut welke met chipknip moeten betalen (waar ze overigens niks aan kunnen doen, dat dan weer wel), maar welke ook nog eens een eeuw over het kiezen van hun beleg doen en of ze dan 1 of 2 of 3 snacks nemen ... dat heeft best wel vaak voor frustrerende momentjes gezorgt :Y)

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:24

Hihi, tsja ik kan me d'r wel wat bij voorstellen hoor :D
Maarja, wij zijn nou eenmaal ook hongerig na zoveel zware lesstof :) Naja, ik probeer altijd wel zo snel mogelijk te kiezen hoor :j

Amyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 01:33

ik ben geslaagd, en ga dus beginnen aan de opleiding horse & business :)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:18

marsyl schreef:
Hihi, tsja ik kan me d'r wel wat bij voorstellen hoor :D
Maarja, wij zijn nou eenmaal ook hongerig na zoveel zware lesstof :) Naja, ik probeer altijd wel zo snel mogelijk te kiezen hoor :j

Zware lesstof?? _O-