Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sander_ schreef:Haha, met zo'n niveau kan ik me waarschijnlijk wel identificeren.
Dus als jullie het goed vinden meld ik me hier aan, al weet ik niet of ik het overleef om 64 pagina's door te lezen?
Chrisje, nu word ik toch nieuwsgierig, vertel...
Sander_ schreef:Nee nee, herkansing was eigenlijk nu woensdag, maar dat hebben ze verplaatst tot in december.
Mijn eerste PTA-week heb ik in oktober gehad, en nu komt de tweede, daarin heb ik wel voornamelijk mondelingen (duits, engels, nederlands) en maar 2 schriftelijke vakken.
Isjtar schreef:Ik ga straks wel even bijlezen... wat gaan jullie hard!
Ik had even een druk weekend. Zaterdag open dag maastricht en natuurlijk dan ook een beetje shoppen en uiteindelijk ben ik daar uit eten geweest met mn broer, zijn vriendin, mijn vriend en zijn familie
Zondag mocht ik lekker de hele dag zwarte piet spelen in Ouwehands dierenpark en met onze schimmel. Best wel vermoeiend, de hele dag blij doen en je met kinderen vermaken![]()
Vandaag ben ik met een vriendin naar Amsterdam geweest voor mn profielwerkstuk. We gingen praten met 2 onderzoekers van het Alzheimer centrum. Op zich wel leuk en aan sommige dingen hadden we wel wat, maar het lastige is dat er nog vrij weinig bekend is over alzheimer
Josien_ schreef:Nou ik heb een Alles-wat-met-school-te-maken-heeft dip![]()
Vandaag een verschrikkelijk punt voor engels SO woordjes terug gekregen , had het wel slecht verwacht maar een 1,6 dacht ik dan weer niet.
Vanavond even mijn creativiteit laten blijken en even flink doorwerken en morgen weer heeeeeeeeeeeerlijk leren![]()
Dit weer is niet goed voor mijn humeur
Sander_ schreef:Wat leuk dat er al een eindexamen-topic is.
Ik doe dit jaar eindexamen gym-6, heb volgende week mijn tweede SE-ronde.
Is het hier gezellig?
Nueve schreef:Gittekit schreef:Wtf is herprofilering?
Gewoon een herkansing van de toetsweek.
Ohh en tyfus paasei klote zooi. Sorry.
Morgen betoog - ik heb nog geen onderwerp.