Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, en dat vandaag gewoon mijn vakantie begint en wat ik vandaag allemaal wel niet nog moet doen.. hihi... het is druk in mijn hoofd vandaag en mijn hersenen zijn overmoeid
Annelous schreef:@Rubiquil: jah een stukje uit 4, en dan 5 en 6 in 1 jaar flink aan poten dus!
Wie weet wat resulterende kracht is? ik weet wel hoe je het moet berekenen enz mar niet de definitie, lijkt me handig om te weten
dus dat is wel gelukt..
ik moet een 5,5 halen voor een 6 en een 4,5 voor een 5 maar we gaan voor de voldoende!! Maar het moet goed gaan. Ik heb goed ontbeten en ik heb mijn geluksonderbroek aan gedaan
Rubiquil schreef:Ik ben echt zooo moe, sliep vannacht pas om half 2 en was vanmorgen al om half 7 wakker.. En ik was al zo moe
Ik kon gewoon niet slapen omdat ik steeds maar aan het denken was dat ik al zo goed als geslaagd was, en dat vandaag gewoon mijn vakantie begint en wat ik vandaag allemaal wel niet nog moet doen.. hihi... het is druk in mijn hoofd vandaag en mijn hersenen zijn overmoeid

aux schreef:Ja en de formule van de gegevens die je hebt opschrijven, krijg je vaak ook al punten voor!
Wat ik nogal eens wil doen
Vooral met al die fantastische Nk2 formules... H= constante van Planck, Kw= constante *die in tabel 10 geloof ik staat* c= lichtsnelheid v bij dopler is geluidssnelheid... Enzovoort...
Nu loopt ie de hele tijd om eten te schooieren
Kon echt amper slapen

Ook een lekker nachtje gehad dus 
En toen hadden ze ook nog eens eerst geen examen voor mij. En toen ging ie alle vragen bespreken en ik wist helemaal niks. Toen werd ik ook gestresst wakker

Tomaatje schreef:Equivalations menu
(menu helemaal rechts in het midden)
F3, 120+10log I = ... Solve
Of L-120 = 10 log I
shift log ((L-120)/10)) denk ik.
Bedankt!