SuperSmurf schreef:gefeliciteerd!! Wat was het voor functie? En hoeveel gesprekken had je al gehad?
Ohhw het is helemaal geen super belangrijke baan hoor

Voor mij wel natuurlijk, dit is voor mij mijn 2de sollicitatie in mijn hele leven geweest.
Ik belde om te solliciteren en werd voor vandaag om 14:00 daar in het call center verwacht. Gesprek was heel fijn.
Met een wat oudere man, voelde me echt meteen op mijn gemak. Zag er ook gezellig uit enzo.
Ik kon kiezen; formeel bellen met directeuren en afdelingschefs. Maar dat is tijdens kantoor uren en dan werk ik niet aangezien ik daarnaast gewoon op school zit. Ik ga dus gewoon de mensen thuis bellen. Voornamelijk voor goede doelen zoals wnf, greenpeace stichting vluchteling etc.
Volgende week krijg ik een training, dan een coach dag zodat ze mij de fijne kneepjes van het vak leren en dan begin ik zelf al met bellen. Het verdiend echt lekker dus ik hoop dat het leuk is én dan ik door mijn proeftijd heen kom

Den bosch is net te doen met de trein, maar tilburg niet echt. Kun je me meer informatie geven over meerdere vestigingen in Nederland?
Ik heb nu een assessment toegestuurd gekregen waar ik me vandaag maar eens over ga buigen. Op zich is het redelijk goed te doen, dus dat moet goedkomen! En dan op naar het volgende gesprek