Ik ben sinds drie weken gestart met de opleiding Bachelor in de Orthopedagogie aan de unief in Diepenbeek. Ik moet elke donderdagavond naar de les, acht u per week stage lopen en de rest is zelfstudie. Momenteel combineer ik het eerste met vakken van het tweede jaar, hierdoor moet ik steeds schipperen tussen lessen, welke volg ik, en welke doe ik op eigen basis?
Best allemaal nieuw voor mij.
Ik heb laatst een samenvatting gemaakt van vijf hoofdstukken voor pedagogie, in november heb ik examen. Ik ben daar 6,5u mee bezig geweest!! Ik schrok dat er zoveel tijd kruipt in het samenvatten, en moet dus op zoek naar een manier om dat in te korten, anders ga ik school nooit kunnen combineren met werk.
Was het voor jullie ook allemaal chinees in het begin? Ik wist helemaal niets van studiepunten, ISP's, intranet.... noem maar op.
Gelukkig begint er eindelijk een beetje duidelijkheid te komen. Maar eerlijk gezegd had ik de eerste moment zoiets van: Oei, als dit me maar gaat lukken!
Nu, de opleiding is voor mensen met een gezin die werken, dus normaal gezien moet dat voor mij te doen zijn. Ik woon nog thuis, heb geen gezin en geen vast werk.
Dus, we doen ons best!
.

Super blij! Krijg wel al lichte stress, want heb zoveel lopen.. 2 studies, rechtswinkel, moet stageplek vinden, werk nog, rij paarden en lig nog bij een advocatenkantoor ter voorstel voor 1 dag id week, wordt aardig druk als dit er ook nog bijkomt, maar ach ik zie het wel
gisteren en vandaag lange dagen gehad, donderdag hebben we van 9-18 vrijwel zonder pauze

voelt echt gemeen om dat te zeggen want we zijn alle vier natuurkundekneuzen