Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WiskyBokjes schreef:Nu al tentamenweek?Ik heb pas over 2 weken tentamenweek.
Oei Eloya, dat klinkt niet best..Gaat het nu wel weer beter met je?
Hier ook druk bezig met het afronden van ons bedrijfsproject. Dinsdag een assessment waarbij het excursiebedrijf ook komt kijken.Spannend! Daarna kan ik pas focussen op mijn tentamens.

Het cijfer voor mijn Nederlands presentatie krijg ik na vrijdag terug. Nu maar verder gaan met leren.. WiskyBokjes schreef:En lukt het allemaal een beetje met leren?
Ik heb dinsdag mijn managementmeeting gehaald met een 6.Het cijfer voor mijn Nederlands presentatie krijg ik na vrijdag terug. Nu maar verder gaan met leren..
Flicka12 schreef:WiskyBokjes schreef:En lukt het allemaal een beetje met leren?
Ik heb dinsdag mijn managementmeeting gehaald met een 6.Het cijfer voor mijn Nederlands presentatie krijg ik na vrijdag terug. Nu maar verder gaan met leren..
Goed bezig, gefeliciteerd![]()
Ja, wel redelijk! Ben 2 weken ziek geweest, dus loop wel een beetje achter met al het leerwerk. Maar heb bijna alle stof doorgewerkt, dus ik ben tevreden![]()
Volgende week maandag tentamen recht, dinsdag bedrijfseconomie, woensdag organisatie & management en donderdag psychologie

De andere tentamens nog de resultaten van afwachten
Eloya schreef:mijn operatie valt midden in de tentamens
Dus moet gelijk voor de herkansing gaan.

WiskyBokjes schreef:Eloya schreef:mijn operatie valt midden in de tentamens
Dus moet gelijk voor de herkansing gaan.
Noh, dat is ook zuur..![]()
Kunnen ze geen uitzondering maken zodat jij ook gewoon 2 kansen krijgt?
Flicka12, heb jij ook verbintenissenrecht en ondernemingsrecht? Vind je dat moeilijk?
Dit vak vind ik in ieder geval echt vreselijk.
Kiimm, wel een goed gevoel over je tentamens?
WiskyBokjes schreef:Flicka12, heb jij ook verbintenissenrecht en ondernemingsrecht? Vind je dat moeilijk?
Dit vak vind ik in ieder geval echt vreselijk.

Naast dat ik ook nog in de meeste plaatjes moet aangeven wat wat is, super veel werk.