Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nenchyislief schreef:Haha, ik was voor de kerstvakantie echt zo van: 'Ik ga keihard werken en zorgen dat ik met alles weer helemaal bij ben!' En toen was het vakantie en heb ik niets gedaan hahaha.. Beetje jammer van het schoolwerk, maar ach, ik haal het wel weer in. Nu heb ik wel een lekkere ontspannen vakantie gehad. En ja, nog maar 1,5 jaar, ik kan echt niet meer wachten. Ik ben de middelbare school echt zat!
_Cowgirl schreef:Ik heb ook over twee weken toetsweek. Het plan was om deze vakantie al het één en ander samen te vatten, maar ik heb anderhalve week met dubbele oorontsteking op bed gelegen.. Daaaag, vakantie.
Heel veel beterschap!
_Cowgirl schreef:Bedankt! Jij ook een gelukkig nieuwjaar.
Ik moest dat boek lezen, maar heb mijn verslag met samenvattingen gemaakt. Zelfs op Wikipedia staat een samenvatting.![]()
Ik vond hem erg lastig om doorheen te komen.. Ik heb normaal eigenlijk nooit problemen met het lezen voor Duits, maar dit boek vond ik echt afschuwelijk om te lezen. Ik ben dan ook vrij snel gestopt, wie weet dat het later leuker zou worden.
Ik heb nog nooit een boek gelezen voor Duits waarvan ik echt dacht: "wauw". Het zijn altijd van die flutboeken is mijn ervaring.
_Cowgirl schreef:Ik vind die boeken die je voor Duits (maar vast ook voor Frans) moet lezen altijd ontzettend slecht.Ik heb nog nooit een boek gelezen voor Duits waarvan ik echt dacht: "wauw". Het zijn altijd van die flutboeken is mijn ervaring.
In 't Engels heb je gelukkig wel wat mooiere boeken, maar ik vind Engels een vreselijke taal en een vreselijk vak.
engels is een drama bij mij
Ai luf inglisch. 
vind die week ook alleen maar chill, even paar uurtjes naar school voor een paar toetsen en dan ben ik weer klaar