.Nouja, nu ben ik in ieder geval zo goed als zeker geslaagd, dat scheelt dan weer.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nightingale schreef:dejoni schreef:Bij een N-term van 0,9 zou je het redden, hoop het voor je!
Vorig jaar was ie alleen 'maar' 0,4 dus ik weet het niet zeker
Niet 0,7? Of gaat het niet lineair?
Mooie resultaten verder!
dejoni schreef:Nightingale schreef:
Niet 0,7? Of gaat het niet lineair?
Mooie resultaten verder!
Hoe bedoel je lineair?
N termen sommige vakken zijn soms echt behoorlijk laag
Edit: volgens mij wordt gewoon vastgesteld van N-term = x en dan laten ze er een algoritme op los om te zorgen dat er een bepaald gemiddelde wordt behaald en een 10 nog mogelijk is (anders is met N-term 0 maximaal een 9 mogelijk)
badeendje schreef:Maartenn schreef:Ik denk dat ik trouwens ga klagen over vraag 34 de 4e stelling bij Engels. In het correctiemodel staat 'wel', maar ik had niet want het staat niet letterlijk in alinea 5. In de rest van de tekst staat het wel, maar het ging over alinea 5.
Eens.

badeendje schreef:dejoni schreef:
Hoe bedoel je lineair?
N termen sommige vakken zijn soms echt behoorlijk laag
Edit: volgens mij wordt gewoon vastgesteld van N-term = x en dan laten ze er een algoritme op los om te zorgen dat er een bepaald gemiddelde wordt behaald en een 10 nog mogelijk is (anders is met N-term 0 maximaal een 9 mogelijk)
Neuh, het is niet zo dat het behaalde punten / max punten x 9 + n-term is, daar zit wel een verband achter, ook met een n-term van 0,0 kan je een 10 halen.
Free2 schreef:dejoni schreef:Hoe ziet het er bij jullie uit qua slagen?
Ik sta denk ik net op het randje van CE-gemiddelde 5,5.. Dus ligt eraan hoe zwaar ik natuurkunde en straks scheikunde verpest heb. En ik moet Frans per se goed maken maar daar heb ik niet heel veel vertrouwen in. Bij jou?