Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:CMD is een fijne studie als je jezelf goed kan sturen, dat is denk ik de key
Courses schreef:Nja, kijk. Als ik nu even kijk naar mijn mede-studenten. Sommige zijn echt heel sterk. Maar die zijn buiten school ook bezig met vormgeven, concepten, roep het maar. Ik heb een basis in Beeld (Fotografie & Post-productie) en een MBO-4 diploma. Ik ben (geloof het of niet) door mijn P jaar heen gegaan als een of andere wervelwind die ik in 1x gehaald heb, 2de jaar op 1 vak na (eigen keuze) helemaal afgesloten en nu een stage waar ik nooit van had durven dromen. Ik haal echt niet alleen maar belachelijk hoge cijfers, maar ik denk dat als je clean de studie instapt en denkt 'Ik ga nu eens even dingen leren!' en buiten je school uren om niet bezig bent met een van de aspecten, UXD, websites, beeld, you name it, kom je er gewoon echt niet. 90% van de studenten uit mijn jaar gaan denk ik moeite hebben met een baan vinden in 'mijn' werkveld.
IsaCalixa schreef:He hoi ik kom weer even binnenvallen
Ik heb mijn portfolio weer even bijgewerkt en het verhaaltje over mij persoonlijk ook.
Ben wel benieuwd wat jullie vinden en sta ook open voor (opbouwende) kritiek
http://ihoekstra.weebly.com/
Het is nog geen officiele website nee, maar ik gebruik hem ook niet vaak (alleen voor sollicitaties) dus daarom gewoon even een praktische en gratis website.
Courses schreef:IsaCalixa schreef:He hoi ik kom weer even binnenvallen
Ik heb mijn portfolio weer even bijgewerkt en het verhaaltje over mij persoonlijk ook.
Ben wel benieuwd wat jullie vinden en sta ook open voor (opbouwende) kritiek
http://ihoekstra.weebly.com/
Het is nog geen officiele website nee, maar ik gebruik hem ook niet vaak (alleen voor sollicitaties) dus daarom gewoon even een praktische en gratis website.
Ik zou even wat selectiever zijn in welk werk je erop zet, zie aantal dingen voorbij komen die voor mij het niveau niet heel erg omhoog halenAlleen je beste werk. Kies een ding waar je echt in door wilt, er zijn al zooooveel websites van mensen die 'en designen, en fotografie doen, en illustreren, en dingetjes'.
knetterhard schreef:Ik denk dat het juist wel trekt als je verschillende richtingen uit kan.
Let alleen op dat als je de logo's en de andere afbeeldingen helemaal centreert, nu zijn en gedeeltes af en dat ziet er minder professioneel uit
Courses schreef:Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom er bij de 'over mij' pagina een foto van iemand anders staat?