VWO 4 2013-2014

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:44

Amira_ schreef:
Tuurlijk!

Ik zal even een voorstelpost maken dan! :D

Eske_B

Re: VWO 4 2013-2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:45

Welkom!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:48

Haaai!

Ik ben [naam], ik ben 15 jaar oud en ga dit jaar natuurlijk naar VWO4. Ik heb het profiel NG gekozen, met wisA, natuurkunde en filosofie. Ik weet nog niet precies wat ik na het halen van mijn VWO-diploma wil gaan doen, maar het wordt of een studie psychologie en dan zou ik graag gevangenispsycholoog worden óf een studie geneeskunde en dan zou ik graag (kinder)arts worden. Op dit moment gaat mijn voorkeur weer even uit naar psycholoog maar dit kan zo weer omslaan. :')

Buiten de tijd die ik in school steek om, heb ik het druk met de pony's. Ik heb een leasepony genaamd Rhoy, hij is een 20 jarige New Forest ruin en heeft vroeger Z springen gelopen, hierdoor heeft hij nu last van spat en rijden we enkel recreatief western.
Naast Rhoy rijd ik voor minimaal twee keer in de week een Fjordenmerrie van stal, haar naam is Rachel en ze is 17 jaar oud. Ik rijd met haar vooral dressuurmatig, af en toe een sprongetje en ik ga met haar naar het bos, dit vind ze nog erg eng door een ongeluk dat zij vroeger gehad heeft maar stukje bij beetje gaat het beter.
Ik verzorg nog een Shetlander bij de eigenaresse van Rachel, die Shetlander heet Zoë en is 3 jaar oud, ze staat bij een hengst en is waarschijnlijk drachtig en zal dan volgend jaar gaan bevallen. Ze is nog niet beleerd etc. maar dit staat wel op de planning!

Mochten jullie nog meer willen weten dan mag je het gerust vragen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:49

EskeGirl schreef:
Welkom!

Bedankt!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:00

Welkom :D Leuk dat je zoveel pony's hebt om te rijden en verzorgen! Heb je daar wel tijd voor naast school ?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:01

Amira_ schreef:
Welkom :D Leuk dat je zoveel pony's hebt om te rijden en verzorgen! Heb je daar wel tijd voor naast school ?

Tot nu toe gaat het prima, het is ook zo dat ik geen vaste dagen heb bij Rachel en als ik een keer geen tijd heb, dan rijd ik niet. We hebben wel de afspraak dat als ik het niet red met school ik ga stoppen, dus dan heb ik daar verder geen problemen mee!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:09

Oh oké, geen vaste dagen is inderdaad wel handig :j Ik heb ook een paar keer verzorgpony's gehad omdat ik het na een tijdje wel miste, maar ik had echt aldoor te weinig tijd helaaas.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:11

Amira_ schreef:
Oh oké, geen vaste dagen is inderdaad wel handig :j Ik heb ook een paar keer verzorgpony's gehad omdat ik het na een tijdje wel miste, maar ik had echt aldoor te weinig tijd helaaas.

Dat is wel jammer inderdaad! Ze staan ook 2 minuutjes van mijn huis af, ik denk dat dat ook enorm scheelt. Ik ben er toch iedere dag voor mijn leasepony, dus als ik geen tijd heb om te rijden doe ik wel gewoon de stal en andere klusjes. De eigenaresse rijd zelf ook niet elke dag (van de dagen die over zijn dan), dus ze vind het geen probleem als ik een keer oversla.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:18

Ohh dat scheelt inderdaad een stuk, ik moest 3 kwartier fietsen en daar had ik ook geen zin meer in na een tijdje :D Klinkt wel heel leuk, zou ook dichtbij wel pony's hebben willen staan :j

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:32

Amira_ schreef:
Ohh dat scheelt inderdaad een stuk, ik moest 3 kwartier fietsen en daar had ik ook geen zin meer in na een tijdje :D Klinkt wel heel leuk, zou ook dichtbij wel pony's hebben willen staan :j

Ik heb gewoon heel brutaal iemand van Bokt een PB gestuurd of zij een pony had die ik mocht verzorgen / ze iemand wist en met succes. :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:06

Haha! Dat zou ik dan weer niet durven denk ik

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:06

Amira_ schreef:
Haha! Dat zou ik dan weer niet durven denk ik

Ik ben er normaal ook helemaal niet van, maar ik dacht ik ga het gewoon één keer proberen. Wie weet heb ik geluk en dat had ik.

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:14

mijn vader heeft het toen der tijd voor mij geregeld :D
inmiddels geen verzorgpaarden meer

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:26

lina1998 schreef:

Wat een luxe, haha!

Dat is wel erg jammer. Hebben jullie het dan zo zwaar en druk met school?

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:37

_Cowgirl schreef:
lina1998 schreef:

Wat een luxe, haha!

Dat is wel erg jammer. Hebben jullie het dan zo zwaar en druk met school?

nee hoor, we hebben mijn verzorgpaard gekocht en daarna heeft mijn moeder ook nog een paard gekocht waar ik ook vrij veel op rijd.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:41

lina1998 schreef:
nee hoor, we hebben mijn verzorgpaard gekocht en daarna heeft mijn moeder ook nog een paard gekocht waar ik ook vrij veel op rijd.

Oh, haha vandaar! Dan heb je ook geen verzorgpaard meer nodig nee.

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:51

en die had ik dus ook niet meer omdat dat mijn eigenpaardje werd :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 16:57

lina1998 schreef:
en die had ik dus ook niet meer omdat dat mijn eigenpaardje werd :D

Haha, geluksvogel!

Al zou er voor mij vrij weinig veranderen als Rhoy van mij word. Ik krijg er alleen een papiertje bij voor in de kast.
Én mijn ouders krijgen extra kosten, maar dat veranderd niets voor mij. *D

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:03

EskeGirl schreef:
Liet vanmorgen de hond uit en ik liep langs de busbaan, stonden er bij het bushokje een paar mensen. Hoor ik ineens zoen smakkend zoen geluid, je weet wel. Ik kijk in de richting van de busbaan en zie zo'n oudere enge man staan die naar me lacht en naar me zwaait.

Waarom trek ik alleen ouwe enge mannen aan, dit is al de derde keer in een paar maanden tijd -O-

Hahahahah, ik zie het helemaal voor me hoor :')

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:03

EskeGirl schreef:
20 is iets anders dan 50/60 :')

Was bij mijn vrijwilligerswerk konijnen vers water aan het geven. Staat er ineens zo'n man met z'n kleinzoon: Ik wou dat ik een baby was, dan kon je mij de fles geven.
Echt WTF!

OMG hahahahah _O-

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:04

EskeGirl schreef:
Inderdaad, is wel hetzelfde idee. Hoop dat er ook ooit een jonden van mijn leeftijd komt. :')
Dat dacht ik dus ook, Amira :').

Zie je zo dat dat een kleine dikke jongen is :))

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:04

_Cowgirl schreef:
Haaai!

Zou ik mij hier misschien mogen melden?

Van mij wel! :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:05

Isa schreef:
_Cowgirl schreef:
Haaai!

Zou ik mij hier misschien mogen melden?

Van mij wel! :)

Ik had me ookal voorgesteld. :o Haha!

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:07

_Cowgirl schreef:
Haaai!

Ik ben Anna, ik ben 15 jaar oud en ga dit jaar natuurlijk naar VWO4. Ik heb het profiel NG gekozen, met wisA, natuurkunde en filosofie. Ik weet nog niet precies wat ik na het halen van mijn VWO-diploma wil gaan doen, maar het wordt of een studie psychologie en dan zou ik graag gevangenispsycholoog worden óf een studie geneeskunde en dan zou ik graag (kinder)arts worden. Op dit moment gaat mijn voorkeur weer even uit naar psycholoog maar dit kan zo weer omslaan. :')

Buiten de tijd die ik in school steek om, heb ik het druk met de pony's. Ik heb een leasepony genaamd Rhoy, hij is een 20 jarige New Forest ruin en heeft vroeger Z springen gelopen, hierdoor heeft hij nu last van spat en rijden we enkel recreatief western.
Naast Rhoy rijd ik voor minimaal twee keer in de week een Fjordenmerrie van stal, haar naam is Rachel en ze is 17 jaar oud. Ik rijd met haar vooral dressuurmatig, af en toe een sprongetje en ik ga met haar naar het bos, dit vind ze nog erg eng door een ongeluk dat zij vroeger gehad heeft maar stukje bij beetje gaat het beter.
Ik verzorg nog een Shetlander bij de eigenaresse van Rachel, die Shetlander heet Zoë en is 3 jaar oud, ze staat bij een hengst en is waarschijnlijk drachtig en zal dan volgend jaar gaan bevallen. Ze is nog niet beleerd etc. maar dit staat wel op de planning!

Leuk, welkom :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 17:09

Isa schreef:
_Cowgirl schreef:
Haaai!

Ik ben [naam], ik ben 15 jaar oud en ga dit jaar natuurlijk naar VWO4. Ik heb het profiel NG gekozen, met wisA, natuurkunde en filosofie. Ik weet nog niet precies wat ik na het halen van mijn VWO-diploma wil gaan doen, maar het wordt of een studie psychologie en dan zou ik graag gevangenispsycholoog worden óf een studie geneeskunde en dan zou ik graag (kinder)arts worden. Op dit moment gaat mijn voorkeur weer even uit naar psycholoog maar dit kan zo weer omslaan. :')

Leuk, welkom :)

Dankjewel!