Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goldwynn schreef:[paard] schreef:Ik kan Windesheim persoonlijk niet aanraden
Waarom niet? Als ik je mag vragen. Ik studeer daar op het moment Bedrijfseconomie
WiancaR schreef:Ik studeer Communicatie. Echt een zooitje ongeregeld. Maken jullie ook een externe bedrijfsanalyse?

WiancaR schreef:Ohja dan heb jij nu blok 1.1, ik doe nu 1.2. Krijg volgend blok inderdaad organisatiekunde etc.
Ik vind het ronduit belachelijk. Die oefentoets/tussentoets die we nu moeten maken he.. Daar kan ik ook niet in en mijn SLB'er + ICT reageren gewoon niet.
xLoki schreef:Ik zit ook ontzettend te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt..
Maar als ik stop heb ik geen idee wat ik dan moet doen: heb geen baan en geen andere studie.
SPH lijkt me wel leuk, maar ik kan nergens (behalve Windesheim) vinden waar je in februari in kan stromen...
Ik studeer SPH aan de HAN en daar is ook een februari-route van.goldenarrow schreef:xLoki schreef:Ik zit ook ontzettend te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt..
Maar als ik stop heb ik geen idee wat ik dan moet doen: heb geen baan en geen andere studie.
SPH lijkt me wel leuk, maar ik kan nergens (behalve Windesheim) vinden waar je in februari in kan stromen...
Nijmegen kan ookIk studeer SPH aan de HAN en daar is ook een februari-route van.
Ik heb officieel 2 tentamens deze tentamenweek, waarvan ik er 1 niet hoef te maken omdat ik vrijstelling krijg.
En dan verder nog een groot verslag inleveren waar we al de hele periode mee bezig zijn.