turquoises schreef:Uitzendbureaus doen helemaal niets voor je.
Wanneer je een vacature bij hen ziet staan moet je daar zelf achteraan gaan. En steeds weer je gezicht laten zien bij een uitzenbureau. Er zelf achteraan gaan. Dan heb je de meeste kans.
Check bijna elke dag op nieuwe vacatures en ja, daar ga ik dan inderdaad ook zelf achteraan...

ben afgewezen als hulp in de huishouding in de thuiszorg (terwijl ik daar ruime ervaring in heb en ook veel met ouderen heb gewerkt) en ook bij de post willen ze me niet... en dat terwijl ik echt gek word van het thuis zitten!
Lees ook van een aantal mensen dat ze een baan hebben gevonden, gefeliciteerd! 
heb wel een paar eisen; geen schoonmaak (of ander fysiek inspannend werk; gezondheid heb ik helaas geen keuze in itt werk) en ik niet iets heel commercieels zoals bij een callcenter producenten verkopen (ik heb veel talenten, maar verkopen? Nee. Ik durfde zelfs geen 10tje meer te vragen voor mijn oude fiets toen ik een nieuwe kocht. Heb daar de spreekwoordelijke ballen niet voor
). Maar verder vind ik het geen enkel probleem om op hbo niveau eerst te werken, graag zelfs. Als ik maar eerst ergens binnen ben
gewoon een gedoogbeleid voeren