Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Dat is balen denise. Wel al andere vacatures op er oog of echt weer verder zoeken?
Spannend Saskia, maar mss heb je door het goede woordje wel een streepje voor.
Zeker positief! En mijn pa is nu voorzitter van de voetbalclub en had daarvoor gebeld met de hoofdredacteur van een plaatselijk blad. Laat zij nu ook bij de Gelderlander gewerkt hebben toen ik daar stage liep. Dus ze zei dat ik moest bellen als ik wat freelancewerk wil doen. Dus dat ga ik van de week even doen. Staat altijd leuk op mijn cv.
Winged schreef:capopjekop schreef:Dat is balen denise. Wel al andere vacatures op er oog of echt weer verder zoeken?
Spannend Saskia, maar mss heb je door het goede woordje wel een streepje voor.
Zeker positief! En mijn pa is nu voorzitter van de voetbalclub en had daarvoor gebeld met de hoofdredacteur van een plaatselijk blad. Laat zij nu ook bij de Gelderlander gewerkt hebben toen ik daar stage liep. Dus ze zei dat ik moest bellen als ik wat freelancewerk wil doen. Dus dat ga ik van de week even doen. Staat altijd leuk op mijn cv.
Wat heb jij gestudeerd dan? En in welke omgeving zoek je?
SplashIsLief schreef:Misschien iets voor iemand hier:
Manager secretaresse team: http://juridischevacatures.nl/vacatures ... -2781.html
Saskia_ schreef:Dimple: Wat toevallig dat wij in dezelfde omgeving zoeken! Ik heb even je profiel gespiekt en als ik het me goed herinner hebben jullie jaren geleden bij manege reuring op stal gestaan, of heb ik dat mis? In ieder geval succes met je zoektocht!
Netam89: Dat schiet ook niet op zeg! En wat een aantallen 200 en 350 mensen! Naar wat voor baan ben je op zoek als ik vragen mag?
SplashIsLief schreef:Wat vervelend Alfi, houdt er wel rekening mee dat werknemers die in hun emotie ontslag nemen daarop terug kunnen komen.
Alfi2010 schreef:SplashIsLief schreef:Wat vervelend Alfi, houdt er wel rekening mee dat werknemers die in hun emotie ontslag nemen daarop terug kunnen komen.
Zoiets heb ik in een ver verleden al eens meegemaakt, dat werd bijna een rechtszaak. Daarom nu direct een ontslagbrief laten tekenen (volledig handgeschreven) in het bijzijn van een collega, die ook aanwezig was bij het gesprek als mediator/vertrouwenspersoon.
Heb ook 3 keer gevraagd of ze zeker was van haar zaak. Ze heeft aangegeven er al langer mee rond te lopen, dus was naar mijn idee een wel overwogen beslissing. We hebben trouwens het vermoeden dat ze al een andere baan op het oog heeft.