Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maisie schreef:o apart dat vitamine D. Ga ik ook eens proberen ben ook altijd zo moe.
Ik ga me hier trouwens weer afmelden. Gisteren 2e gesprek gehad en vanmorgen gebeld door UZB dat ik
per 1 mei mag starten. Dus ik ga gewoon naadloos over van de ene in de andere baan. Nu nog even melden bij uwv
dat ik geen uitkering hoef.
Silvia schreef:@Patpen, dat is me ook al opgevallen: Tegenwoordig wordt bijna overal minimaal HBO gevraagd. En waarom? Is het niveau van de tegenwoordige HBO hetzelfde als het vroegere MBO?
Ik heb toch echt liever een mbo'er met gezond verstand als collega dan een HBO'er waarvan ik me afvraag bij welke bingo die persoon zijn/haar diploma heeft gewonnen.... En daar ken ik er inmiddels aardig wat van!
Maisie schreef:o apart dat vitamine D. Ga ik ook eens proberen ben ook altijd zo moe.
Ik ga me hier trouwens weer afmelden. Gisteren 2e gesprek gehad en vanmorgen gebeld door UZB dat ik
per 1 mei mag starten. Dus ik ga gewoon naadloos over van de ene in de andere baan. Nu nog even melden bij uwv
dat ik geen uitkering hoef.
patpen schreef:Kreeg vandaag ook een brief over mijn VOG: die hebben ze nog niet ontvangen. Nee, klopt, als ik de verkeerde versie krijg, wordt dat héél lastig. Maar goed, de aanvraag ligt bij de gemeente. Als de post een beetje soepel verloopt, moet die wel op tijd zijn. Zo niet dan eindigt mijn dienstverband van rechtswege wegens het te laat inleveren van de VOG......