'T was hier vannacht -19, nu ook alweer -11..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

binnen een uurtje waren ze al niet meer drinkbaar omdat óf de tuutjes bevroren waren of er ook ijs in de flessen zat. Na een nacht is het één bonk ijs, je kunt er zo een steen mee doormidden slaan geloof ik 

) en ze wilde graag thee hebben
).

Als ze er eerder mee was geweest had ik het misschien nog wel gedaan (3 weken geen school), maar helaas
Dan hoef je alleen maar het flesje te vervangen. Kan je de ander gewoon weer binnen zetten op de verwarming en na een tijdje is het dan ontdooid.
Geen uren hoeven wachten gelukkig. Maar het is wel een mooi excuus als je eigenlijk te laat van huis bent gegaan 
er was maar één meisje met wie ik wel echt gezellig kon praten maar iedereen praatte gezellig met haar dus een goed gesprek aanknopen is dan moeilijk...
Zal zo mijn foto's even online zetten.
Of bij de Tuinen. Zitten in veel steden. 
Magrathea schreef:Wat je kan doen met je konijnen, is meerdere flesjes hebbenDan hoef je alleen maar het flesje te vervangen. Kan je de ander gewoon weer binnen zetten op de verwarming en na een tijdje is het dan ontdooid.
Maar dan nog moet je tig keer per dag naar buiten die flessen vervangen.Anoniem schreef:Toch grappig dat je gevraagd wordt 1234! Ik keek net trouwens in jouw profiel en zag dat je op manege wittebrug rijd? Ik ken daar ook een paar paarden. Aladin en chico ;p
Ga nu maar slapen morgen vroeg op! Moet nog leren voor maandag, heb tot nu toe alleen verslagen gemaakt en ben dus soort van vergeten ook nog te gaan leren... Stomstom...

Magrathea schreef:Oh 1234 trouwens, bij SImon Levelt kan je heel fancy dingen kopenOf bij de Tuinen. Zitten in veel steden.
Dan ga ik daar ff kijken deze week!

Mjaah das met heel veel dingen.
Dus k kijk wel ff wat ze daarvan hebben

Bij Simon levelt dan. Was erg verleid maar heb het toch maar op herfstthee gehouden

nja k zal het zien
Ga na school wel fftjes daar langs. Of als ik morgen in Arnhem beland (je weet maar nooit), ga ik dinsdagochtend ff

Ook zien we mijn raammascotte Koei

alleen.. Ik ben natuurlijk weer zo dom om de bak over te steken -.- Was dus zero score.

Anoniem schreef:hier ook nog veel sneeuw! dat wordt straks weer glibberen met de auto...
moet eigen voor een rekententamen voor morgen leren, maar ben eigenlijk de hele tijd bezig geweest voor een opdracht voor beeldende vorming XD ( doe de pabo en daar heb je al die vakken natuurlijk nog wat leerlingen op de basisschool ook krijgen alleen vanaf de andere kant gezien)
en 1234 chico die is nog volop aan het rijden hoor, bosritten en duinritten en ook gewoon trainen in de bak
wat leuk!
Hij staat iig al heel lang niet meer op de manege.
Veel kouder dan gister. Morgen ga ik weer thermobroek onder mn spijkerbroek doen.
Bus kwam direct aan toen ik aan kwam lopen. Gelukkig ging ik niet fietsen, want de fietspaden waren niet gestrooid en de meeste wegen ook niet