Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:58

Haha bevroren water voor de konijnen heb ik ook telkens.. Echt vervelend ja. Voor de paarden trouwens ook alles bevroren, lekker met emmertjes.. :D
'T was hier vannacht -19, nu ook alweer -11.. :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:02

jaah ik ga dalijk maar weer de flessen checken :') binnen een uurtje waren ze al niet meer drinkbaar omdat óf de tuutjes bevroren waren of er ook ijs in de flessen zat. Na een nacht is het één bonk ijs, je kunt er zo een steen mee doormidden slaan geloof ik :')

1 van mn konijnen zat op zn dooie gemakje een nog achtergebleven bevroren stuk witlof naar binnen te werken _O-
Krijgen ze iig wel vocht binnen :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:10

Weet iemand heel toevallig een theewinkel in Arnhem/Velp? :')
Moeder is vrijdag jarig (bijna vergeten :=) en ze wilde graag thee hebben :')
d8 aan missch. een cadeaupakket uit een theewinkeltje xD

Dinsdag hoef k pas om 13:00 op school te zijn dus d8 dan ga ik daarvoor wel fftjes naar de stad als ik het red (denk het niet, maargoed :') ).
Anders moet k na 16:15 O:)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:15

BRrr ben weer terug. Gewerkt vanaf 13 uur. Winkel was ijskoud, als postbezorger vorig jaar heb ik het nooit zoo koud gehad. Wel weer goed vediend :p

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:39

Tja ik kan niet zomaar zeggen maandag ik kom niet! (stage in ziekenhuis) vroege dienst dus dan morgen maar wat eerder weg! Als ik school gehad had had ik ook gekeken of het ging of niet en wat voor lessen ik had hoor :)
Ik zie het morgen wel :)

Pff dat is balen dat het zo koud was! Niks aan!

Nou ik ga slapen, morgenochtend gaat mijn wekker op tijd af, ivm helpen op de boerderij! Ach vind het meestal niet zo erg om te helpen als ik eenmaal bezig ben!
Hoop dat ik wat beter slaap als de afgelopen nachten! Heel vaak wakker!!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:40

ik hoop stiekem dat ik morgen óf gebracht kan worden naar de jumbo, of met de bus kan :')
broertje zegt dat je makkelijk kunt fietsen op de weg als je voorzichtig fietst, maar ik vind het maar link hoor :=
Morgen kijk ik ff hoe de weg is, als het nogsteeds wit is (wat erg verraderlijk is) ga ik niet fietsen :o

xD kreeg ineens een pbtje of ik een tekening wilde maken van paard xD
had al 1,5 jaar niet getekend _O- Als ze er eerder mee was geweest had ik het misschien nog wel gedaan (3 weken geen school), maar helaas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 00:18

Toch grappig dat je gevraagd wordt 1234! Ik keek net trouwens in jouw profiel en zag dat je op manege wittebrug rijd? Ik ken daar ook een paar paarden. Aladin en chico ;p

Ga nu maar slapen morgen vroeg op! Moet nog leren voor maandag, heb tot nu toe alleen verslagen gemaakt en ben dus soort van vergeten ook nog te gaan leren... Stomstom...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 00:27

Wat je kan doen met je konijnen, is meerdere flesjes hebben :D Dan hoef je alleen maar het flesje te vervangen. Kan je de ander gewoon weer binnen zetten op de verwarming en na een tijdje is het dan ontdooid.

Vandaag lekker weer gezeur gehad met de trein := Geen uren hoeven wachten gelukkig. Maar het is wel een mooi excuus als je eigenlijk te laat van huis bent gegaan O:)

Vanavond was eigenlijk het gala van mijn vereniging, maar ik bleef bij mijn vriend omdat hij graag wilde dat ik bij het kwartaal etentje met zijn collega's wilde zijn (doen eens in de drie maanden bij iemand eten en filmpje kijken ofzo). Maar vond het eigenlijk niet zo gezellig :n er was maar één meisje met wie ik wel echt gezellig kon praten maar iedereen praatte gezellig met haar dus een goed gesprek aanknopen is dan moeilijk...
Nja ze zijn nu al weg dus ik heb het wel overleefd. :D Zal zo mijn foto's even online zetten.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 00:29

Oh 1234 trouwens, bij SImon Levelt kan je heel fancy dingen kopen :) Of bij de Tuinen. Zitten in veel steden.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 10:16

Magrathea schreef:
Wat je kan doen met je konijnen, is meerdere flesjes hebben :D Dan hoef je alleen maar het flesje te vervangen. Kan je de ander gewoon weer binnen zetten op de verwarming en na een tijdje is het dan ontdooid.

Doen we ook :D Maar dan nog moet je tig keer per dag naar buiten die flessen vervangen.

Anoniem schreef:
Toch grappig dat je gevraagd wordt 1234! Ik keek net trouwens in jouw profiel en zag dat je op manege wittebrug rijd? Ik ken daar ook een paar paarden. Aladin en chico ;p

Ga nu maar slapen morgen vroeg op! Moet nog leren voor maandag, heb tot nu toe alleen verslagen gemaakt en ben dus soort van vergeten ook nog te gaan leren... Stomstom...

Haha grappig. Ik rijd nu niet meer bij wittebrug (sinds dit schooljaar), maar Aladin is nu eigenpaard geworden van iemand, en Chico is al heeel lang van zn pensioen aan het genieten xD Chico was vroeger altijd mn lievelingspaardje :j

Magrathea schreef:
Oh 1234 trouwens, bij SImon Levelt kan je heel fancy dingen kopen :) Of bij de Tuinen. Zitten in veel steden.

Oooh thnx !!! Hier heb ik veel aan :D Dan ga ik daar ff kijken deze week! :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 10:40

:D
Simon Levelt is wel heel prijzig trouwens. Mja ligt er ook eenbeetje aan wat je koopt. Ik heb laatst een soort pakketje gekocht voor een vriendin: zakje thee, thee-ei en fudge om erbij te eten :)
Bij de Tuinen hebben ze allemaal aparte soorten thee, maar wel nog in zakjes. Heb je dus geen thee ei voor nodig. Succes :D

Woeoeoeoeo vandaag wedstrijd *\o/*

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 10:42

ach jaah voor 1 keer per jaar maakt niet zo uit :')
Als het maar niet de jackpot is want dat heb ik niet :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 10:45

Haha nee ik was geloof ik 7,50 kwijt ofzo voor eerder genoemd pakketje. Dat ik wel enigzins zoiets had van nou daar had ik 3 theedoosjes bij appie van kunnen halen :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 10:46

oohwjaah dat wel :') Mjaah das met heel veel dingen.
Mijn moeder gebruikt altijd losse thee :j Dus k kijk wel ff wat ze daarvan hebben :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 10:50

Heeeeel veel :D

toen hadden ze ook zwartepieten thee en sinterklaasthee :D Bij Simon levelt dan. Was erg verleid maar heb het toch maar op herfstthee gehouden :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 10:50

whahah _O- nja k zal het zien :D Ga na school wel fftjes daar langs. Of als ik morgen in Arnhem beland (je weet maar nooit), ga ik dinsdagochtend ff 8-)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:21

Succes met kadootjes shoppen! Ik duik zo ook in de boeken, spullen opzoeken voor examenportfolio!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 11:29

Zo hier zijn die van mij :D

Aan uw linkerkant zien we: meer studentenflats, en het ijkpunt van Delft: het gebouw voor wiskunde, elektrotechniek en informatica, dat al van kilometers ver te zien is :D Ook zien we mijn raammascotte Koei :D
Afbeelding

Aan uw rechterhand zien we een deel van mijn overburen, en het sport en cultuurcentrum van de TU Delft. Normaal gesproken wordt er gevoetbald op het tijdstip van foto maken, maar nu is het veld niet te vinden door de sneeuw :+
Afbeelding

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:09

Wow daar ligt ook aardig wat sneeuw!

Ik heb spullen opgezocht voor woensdag! Ging sneller als verwacht! Nu woensdagochtend daarmee verder, maar moest wat ik nu opgezocht heb wel nu doen want ik kom nu niet meer hier voor het gesprek van woensdag dus dat is mooi dat ik dat al heb! Nou al straks een beetje mijn koffer inpakken voor eind van de middag! Weer terug richting deventer! Ben benieuwd hoeveel sneeuw daar nog ligt en of het daar ook nog spekglad is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:22

hier ook nog veel sneeuw! dat wordt straks weer glibberen met de auto...
moet eigen voor een rekententamen voor morgen leren, maar ben eigenlijk de hele tijd bezig geweest voor een opdracht voor beeldende vorming XD ( doe de pabo en daar heb je al die vakken natuurlijk nog wat leerlingen op de basisschool ook krijgen alleen vanaf de andere kant gezien)

en 1234 chico die is nog volop aan het rijden hoor, bosritten en duinritten en ook gewoon trainen in de bak :P

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:25

Ook druk met huiswerk dus peca!
Succes nog!!!
En wel uitkijken met de auto!!

Ik ben voor vandaag verder rond! Heb spullen opgezocht en had gisteren een casus naar stage opgestuurd en die is nagekeken en goedgekeurd! Nou heb ik casus 2 ook al bijna af dus die kan ik morgen opsturen en dan nog 3 te gaan!

Heb net koffer al weer stuk ingepakt van wat mee moet naar mijn kamer! En dan hoop ik dat het te doen is en ik heelhuids met weinig vertragingen aankom in deventer vanavond! Ga wel een uur eerder weg dan normaal! Als het dan fout gaat ben ik niet super laat op mijn kamer!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:45

Succes iedereen met huiswerk enzo! En met reizen natuurlijk!

Ik weet nog niet of ik naar huis ga strakjes.. zijn aan het twijfelen of we zo langs de huisartsenpost rijden.. of dat ik morgen alles afzeg (heb eigenlijk een hele drukke dag morgen) en dat ik dan naar de dokter ga. Heb hele fixe keel- en oorontsteking en vooral dat laatste is echt een hel. |o

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 15:14

Hier is het nog best wel heel erg koud, krijg m'n kachel ook niet warmer. Morgen ga ik vroeg naar Wageningen en dan hopen dat er iemand op de dubbele gang is (2 afdelingen waar geen tussenmuur in zit) om open te doen zodat ik mijn sleutels kan halen.

En dan moet ik nog bedenken hoe ik dingen als mijn computer en printer ga verhuizen. (de rest krijg ik wel mee in kleine porties)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 15:53

Ow dat is vervelend Git!

Wedstrijd was leuk! Donna liep echt als het zonnetje <3 alleen.. Ik ben natuurlijk weer zo dom om de bak over te steken -.- Was dus zero score. |(

Voor de western leken :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 16:54

Anoniem schreef:
hier ook nog veel sneeuw! dat wordt straks weer glibberen met de auto...
moet eigen voor een rekententamen voor morgen leren, maar ben eigenlijk de hele tijd bezig geweest voor een opdracht voor beeldende vorming XD ( doe de pabo en daar heb je al die vakken natuurlijk nog wat leerlingen op de basisschool ook krijgen alleen vanaf de andere kant gezien)

en 1234 chico die is nog volop aan het rijden hoor, bosritten en duinritten en ook gewoon trainen in de bak :P

Echt? :D wat leuk!
Ja hij zou half op pensioen gaan en af en toe wat rijden zeiden ze :) Hij staat iig al heel lang niet meer op de manege.
Hijs nu ook al in de 20 geloof ik. Weet jij waar hij nu staat?

Hier is het echt zo koud man! := Veel kouder dan gister. Morgen ga ik weer thermobroek onder mn spijkerbroek doen.
Gelukkig wast niet zo druk bij de jumbo... was vanochtend veel te vroeg xD Was er al om 10:35 ofzo terwijl k er pas om 10:55 hoefde te zijn :+ Bus kwam direct aan toen ik aan kwam lopen. Gelukkig ging ik niet fietsen, want de fietspaden waren niet gestrooid en de meeste wegen ook niet :=
Ben niet zown diehard met fietsen met ijs en sneeuw :+