Onze katten gaan ook altijd aan de deur hangen als ze naar buiten willen en als ze naar binnen willen op de vensterbank.. Gaan ze zo heel zielig naar binnen zitten kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onze katten gaan ook altijd aan de deur hangen als ze naar buiten willen en als ze naar binnen willen op de vensterbank.. Gaan ze zo heel zielig naar binnen zitten kijken

als we hem niet zien gaat ie aan t andere raam van de tuindeuren staan, en anders tikt ie met zn pootje tegen het raam 
) 

mijne kan naar buiten wanneer hij wilt, en kan heen waar hij naartoe wilt, maar hij blijft vaak gezellig binnen en gaat naar buiten om een poepie te doen en een blokje om te lopen, of simpelweg op de tuintafel naarbinnen loeren
Ook heel leuk, baasjes bespioneren.

Woonkamer zit aan de achterkant van het huis, helaas voor hen. 

De katten als toeschouwers.
).
bewegende beelden en af en toe een dolfijn die voorbij komt, en die geluiden enzo xD Echt vet 

wist niet precies wat t was

Daarna maar eens slapen en morgen weer late dienst!! Heerlijk!! Uitslapen

), en sommige katten vinden het gewoon niet zo heel leuk.. Die van mij gaat ook eigenlijk niet veel verder dan de tuin, zij zou best wel op een flat kunnen wonen denk ik. Maar ik weet dat de kat van mijn vriend zijn zus haar hele leven al op ca. 28 m2 woont, en is best een groot beest.. En zit ook met grote regelmaat hele dagen alleen
nee dan moet je echt geen kat nemen. En dan vind ze het raar dat haar kat dingen sloopt enzo...
Casanova dat ie is.. zonder balletjes dat wel

Omg die is echt heel grappig