Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsesandme schreef:Hier nog iemand die geen baan kan vinden.
Ik heb de opleiding dierverzorging niveau 4 gedaan. Dit is niet een opleiding waar heel veel werk mee te vinden is. Maar toch heb ik het geluk gehad en ben ik gelijk na mijn eindstage in een dierentuin aangenomen.
Hier heb ik nu 2jaar gewerkt. Maar omdat ik nu aan mijn 5e contract zit moest ik een vaste aanstelling krijgen. Dit zat er door bepaalde omstandigheden niet in.
Sinds ik dit weet ben ik op zoek naar een andere baan. Helaas wordt ik tot nu toe overal afgewezen. Iedere keer dat ik werd afgewezen gaven ze de reden dat ik te weinig ervaring heb. Maarja op deze manier bouw ik het natuurlijk nooit op.
De hoop op een baan in de dierverzorging word al steeds minder. Deze maand word ik werkeloos en ik heb nog niks anders. Wel heb ik nu nog 1 sollicitatie lopen. Ik hoop dat dit wat word en anders ga ik misschien maar zoeken naar een baan buiten de dierverzorging. Ik weet het anders ook niet meer...
Ik zie het alleen niet zo zitten om in een winkel of supermarkt terecht te komen. Maarja ik zal toch werk moeten hebben.
annastasia schreef:Omgggg, dilemma!!!
Beetje ongewild heb ik een superleuke vacature gezien welke helemaal in mijn straatje past.
Maar onlangs ben ik ook begonnen bij een ander bedrijf.
Leuke groep, maar slaris is niet echt om over naar huit te schrijven.
Daarnaast was ik ook niet van plan om dit werk tot m'n 65ste te blijven doen.
Schrijven.................?????