Ik meld mij ook weer hier! Tis even erg hectisch geweest de afgelopen weken, maar ik ga weer proberen mee te lezen en praten...
Loop dus een beetje achter
Lovepaints
Geplaatst: 12-06-11 10:39
Geeft niets hoor, we zijn allemaal wel eens tijden zonder bericht.
Eergisteren is schoonvader overleden (niet onverwachts, maar toch) en sinds vrijdagmiddag een nieuwe pup erbij. ([BB-ITP] Onze BC pup Lexy.) Shop wordt nog steeds aangewerkt, loopt en is nog niet zo als het zou moeten. Gaat toch veel tijd en geld in zitten.
Nuage
Geplaatst: 14-06-11 00:20
Gecondoleerd Lovepaints. Leuke nieuwe pup!!
Hier alles op z'n kop, ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben (na al 4 jaar proberen, dus een godswonder). Echter verandert dat wel een aantal dingen... ik overweeg nu om toch wel weer vol de WW in te gaan omdat ik dan ook eventueel nog zwangerschapsverlof heb... gek hoe sommige gebeurtenissen opeens alles overhoop gooien
Alles overhoop gooien maar ook keuzes makkelijker maken. Gefeleciteerd!
Lovepaints, gecondoleerd. Zo'n pup zal je wel de nodige afleiding geven. Weer een zonnetje na een zware tijd.
Ik ben vandaag op zoek gegaan naar jassen om te laten borduren. Wist niet dat het zo lastig was. Alles is er alleen in zwart en blauw. Heb nu bruine jassen bij EJ gekocht. Waren niet duur en zijn wel fijne zomerjassen (fleece gevoerd). Voor de winter kijk ik wel verder naar goede dikkere jassen. Meestal hebben ze op de fair in Aalten wel goede 3 in 1 jassen. Hier zijn ze nog steeds bezig de buitenbak aan te leggen. Morgen komt het laatste zand en dan kunnen de palen er weer in en kan ik weer gaan rijden (eindelijk).
Wow, gefeliciteerd, Nuage!! Dat is wel super goed nieuws, ondanks dat het weer dingen veranderd!! Ik hoop echt van harte dat alles goed mag gaan en je over een paar maanden een hele mooie baby hebt!!
@DendroFleur: Grappig, want bij mij is het precies andersom! Ik heb een hele goede winterjas (de blauwe jassen van Kingsland die je overal zag afgelopen winter), maar ben nog op zoek naar een zomerjas...
@Lovepaints: Gecondoleerd.... Maar wat een leuke pup hebben jullie zeg! Lekker wat afleiding in zo'n nare periode!
@Nuage: Gefeliciteerd!! Hoe ver ben je nu?
Paan
Geplaatst: 14-06-11 12:34
Lovepaints, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. En zoals joyce e.a. ook zeggen: een leuke pup zorgt wel voor afleiding nu.
Nuage: Leuk dat je zwanger bent. En dat na 4 jaar proberen. Het is echt een wondertje.
Zaterdag een goede markt gehad. Lekker verkocht en veel kaartjes e.d. uit gedeeld voor onze nieuwe site. Wel 2 regenbuien, maar die waren ook weer zo over en konden de sfeer gelukkig niet bederven. Nu nog een paar dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie. Als je weet dat het bijna zover is, ben je er vaak ook wel heel erg aan toe. Ik kijk er echt naar uit.
Gisteren nog een paar verbeterpunten voor de site bedacht en doorgemaild aan onze webshopbouwer. Dus hij heeft even wat minder tijd voor jou joyce. Of anders om. Maar het komt wel goed.
Lovepaints
Geplaatst: 14-06-11 12:47
Dank jullie wel.
En ja, de pup is leuk en zorgt voor heel veel afleiding.
Nuage: gefeliciteerd. Leuk hoor voor jullie. Heb er zelf 3 en tussen nummer 1 en 2 zit 6 jaar. Mede ook omdat het niet zo wilde lukken. Prompt daarna nummer 3. Ik wens je een fijne zwangerschap en geniet ervan. Het is toch heel speciaal.
Joyce, maak je nu weer een hele nieuwe layout voor je shop?
Paan: dat loop toch lekker bij jou, volgens mij. Goed hoor.
En er is sinds kort ook een Epple Jeck in Breda; zal eens langs gaan. Zoek nog een western hoofdstel bitloos.
Geen idee Morgen mag ik voor een echo, maar ik ben sowieso 5+ weken volgens de Clearblue test. Ben echt nog helemaal in de 7e hemel en geloof het nog maar nauwelijks... Dankjewel allemaal voor de felicitaties! Verder heb ik het nog stil gehouden hoor want ik wil even wachten tot 12 weken
Super Nuage. Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat het besef er nog niet helemaal is. Komt wel als je straks een echo hebt gezien. Kom je gezellig meekletsen in het van pil tot baby topic?
Lovepaints gecondeleerd en sterkte met het verlies.
timokyana
Hallo iedereen! hoe gaat het met jullie allen? wij zijn ontzettend druk bezig met het organiseren van een cocktailparty op 25 juni a.s erg leuk allemaal.. weet hier toevallig iemand waar je van die plastic palmbomen en flamingo's e.d kan huren?
@Lovepaints: Alles wordt helemaal vanaf 0 weer opgebouwd, de vorige shop kun je zeg maar zien als "niet geleverd" en ik ben dus heel nieuwsgierig wat de webbouwer er van gaat maken!
@Paan: Maakt me niet uit hoor, dat hij ook wat voor jullie doet, als hij zijn deadline maar haalt (maar hij heeft gelukkig nog een paar weekjes).
ooohw haha, had ik dat nog niet verteld? Toen ik hem vertelde dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee was en dat er nu echt wat moest gaan gebeuren, reageerde hij eerst met "weet je wel hoeveel uur er al in deze webshop is gestoken, als je gaat uitrekenen hoeveel dat kost loopt het al in de duizenden euro's. De vertraging komt doordat jij me steeds meerwerk gaf, alles wat we in het begin hadden afgesproken heb ik al afgerond, dus stoppen is geen optie" Nou, toen heb ik hem een mail toegestuurd, met alle afspraken die na het 1e gesprek op papier waren gezet, toelichting bij gegeven en ook nog even verteld dat we voor dat totaalpakket een totaalprijs hadden afgesproken, dus dat ik geen boodschap heb aan het aantal uur dat hij erin heeft gestoken. Dat is niet mijn schuld! Maar meneer reageerde niet meer op die mail en toen hij 24 uur later nog niet terug had gemaild, heb ik hem nogmaals een hele lang mail gestuurd, waarin ik neer heb gezet dat hij in gebreke in gebleven, hij is zijn afspraak niet nagekomen en als hij zou gaan zeuren over geld, dat ik dat ook wel kon. (opsomming met mijn gemaakte kosten erbij gezet). Uiteindelijk kreeg ik een mail terug: "beste Joyce, ik heb begrip voor je keuze, sommige dingen zouden wel wat meer uitleg mogen krijgen, maar dat wordt dan toch 1 grote discussie, dus ik laat het maar zo. Succes met je webshop"
haha, ja ik had ook echt een hele kinderachtige uitbarsting verwacht! Ik opende dat mailtje en ik dacht echt "huh, is dit alles?!" Maar wellicht heeft hij ergens advies ingewonnen over de situatie (had namelijk verwacht dat hij me nog wel geld afhandig zou willen maken) en dat ze hem misschien toen ook gezegd hebben dat hij geen poot had om op te staan en dat hij er beter een net einde aan kon breien.
Ha ha je had je dus voorbereid op een lange nieuwe mailwissel om het eind er aan te kunnen breien.
Ik ben met mijn site bezig. Allemaal nieuwsberichten toevoegen. Maak daar soort van blog van. Ben alleen aan het dubben of ik daar ook de berichtjes van vorig jaar op ga zetten of niet. Voor google lijkt me het wel goed. Wat zouden jullie doen?
Ja, ik dacht echt dat er een dikke discussie los zou barsten! Maar zelfs mn webshop staat nog werkend online.... Hij heeft werkelijk waar, geen enkele actie ondernomen sinds ik hem ontslagen heb!
Hmm, je kunt idd wel oudere berichten erop zetten, leuk voor google en misschien ook wel leuk voor je klanten om te zien wat je in het verleden gedaan hebt.