Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:Nou, niks horen is helemaal schandalig! Ik was nogal beledigd dat ze niet even de moeite hadden gedaan om op te bellen na het gesprek, maar niks laten horen is helemaal asociaal... Dat zegt ook wel heel veel over een organisatie vind ik!
x_Quinta_x schreef:Waaah! Ik wordt haast gek van de zenuwen en ik heb nog niet eens een brief verstuurd (geen nood hoor, ik heb nog tijd)
Wat doet zich nou voor: ik werk nu in een woonvorm voor mensen met NAH met een tijdelijk contract en nu is er zopas een vacature vrijgekomen om woonvorm en dagcentrum te combineren, binnen de voorziening waar ik nu voor werk!! En in de functie waarvoor ik geleerd heb. Als ik deze job nu zou krijgen zou dat dus betekenen: werk waarvoor ik gestudeerd heb, veel minder avonddiensten, geen weekenddienst, woonvorm en dagcentrum kunnen blijven combineren, het dagcentrum ligt op fietsafstand, een vaste betrekking en voltijds.
Pffff ineens gaat een goede sollicitatiebrief schrijven heel moeizaam: 'klink dit wel goed' , 'zou ik dat wel'
aafje87 schreef:Nou ik heb mijn CV verbouwd, was een hele toer(hij was veel te lang).
Ik ben alleen zo bang dat ik niet goed overkom anders(ik heb geen MBO/HBO/Uni opleiding oid, ik moet alles hebben van mijn werkervaringen en losse certificaten)
Zouden jullie ook een blik kunnen werpen en misschien wat tips kunnen geven?
http://www.carrieretijger.nl/forum/show ... #post26562
Als hij klaar is staan er 3 vacatures klaar om voor mij op te solliciteren, maar eerst die CV goed
patpen schreef:aafje87 schreef:Nou ik heb mijn CV verbouwd, was een hele toer(hij was veel te lang).
Ik ben alleen zo bang dat ik niet goed overkom anders(ik heb geen MBO/HBO/Uni opleiding oid, ik moet alles hebben van mijn werkervaringen en losse certificaten)
Zouden jullie ook een blik kunnen werpen en misschien wat tips kunnen geven?
http://www.carrieretijger.nl/forum/show ... #post26562
Als hij klaar is staan er 3 vacatures klaar om voor mij op te solliciteren, maar eerst die CV goed
Persoonlijk (!) zou ik de werkervaring meer in telegramstijl houden. Het is een hele lijst die ze door moeten lezen. Hoofdpunten zijn dan belangrijk maar probeer het beknopt te houden. Tijdens een gesprek (lekker optimistisch) kun je altijd nog uitgebreid toelichten.
Citaat:Datum van - tot
xxxx
1ste lijns ICT servicedesk medewerker
Werkzaamheden; Het beantwoorden en registreren van inkomende problemen en vragen via de telefoon over uiteenlopende ICT producten.
Mocht het probleem te complex zijn en is er geen directe oplossing voor die gelijk vanaf de servicedesk kan worden uitgevoerd dan volgt het inschakelen van een 2de lijns afdeling.
Daarnaast het registreren volgens ITIL standaarden en het terugkoppelen naar de gebruiker voor het antwoorden of de oplossing.