23 punten, 3,9 5,9 Valt voor mij nog mee. heb een norm van 0,9 nodig voor een 6. Een 5 heb ik dus sowieso wel, dus dat valt mee en misschien dus nog een 6 met een redelijke norm
43 of 44 punten! Welke site is nauwkeuriger qua cijfer? Die van examenklacht.nl of havovwo? Bij havovwo tussen 7.5 en 9.2 bij examenklacht tussen 8.1 en 8.9..
Met een 8.7 sta ik een negen. NET NIET gehaald denk ik..Hoe zijn de normeringen meestal?
Ik normaal wel, maar mijn examens gaan gewoon k*t Help, ik ben bang voor maandag
astriidj
Geplaatst: 28-05-10 16:44
ik ga niet nakijken - ik ga niet nakijken - ik ga niet nakijken - ik ga niet nakijken arrghhhhh ik ben veel te nieuwsgierig naar de antwoorden maar het mag niet van mezelf
Ik ga nu even engels bekijken Ak ging heel erg slecht, heb tussen de 4 en een 6. de kans dat dat een 5.3 wordt is heel klein, dus ik ben sowieso al niet geslaagd..
normering vorig jaar was 1,1 Maar daarvoor was het steeds tussen de 0 en 0,5 ongeveer dacht ik
Phylos
Geplaatst: 28-05-10 16:45
astriidj schreef:
ik ga niet nakijken - ik ga niet nakijken - ik ga niet nakijken - ik ga niet nakijken arrghhhhh ik ben veel te nieuwsgierig naar de antwoorden maar het mag niet van mezelf
doe gewoon als je een goed gevoel had, veel slechter dan dat van mij kan niet hoor
Grrrrr. Kom ik beneden, vertelt mn moeder vrolijk dat mijn vader kaarten heeft voor Nederland-Ghana aankomende dinsdag. Heeft ze gezegd dat ik moet werken dus heeft hij iemand anders geregeld. En bedankt, voor dat werk valt altijd wel wat te regelen. Kan dr wel slaan.
Yannicke
Geplaatst: 28-05-10 16:46
astriidj schreef:
Bij ons was er al iemand na een uur en een kwartier klaar