. Had een normale chronologie verwacht. En een aantal waren inderdaad een beetje vaag geformuleerd!Ik heb hem echt goed gemaakt! Tussen 7,1 en 7,9
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Had een normale chronologie verwacht. En een aantal waren inderdaad een beetje vaag geformuleerd!

heb voor mezelf wel streng nagekeken, er waren twijfelgevallen maar die heb ik gewoon fout gerekend. Misschien kan mijn geschiedenisleraar er nog een puntje bij smokkelen

Olympus_ schreef:Ik heb wss tussen de 5 en de 7. Ben ik wel tevreden meeheb voor mezelf wel streng nagekeken, er waren twijfelgevallen maar die heb ik gewoon fout gerekend. Misschien kan mijn geschiedenisleraar er nog een puntje bij smokkelen
!

Ilsiie schreef:Flowerpull schreef:Ik wil niet meer
Ik ben ZO zenuwachtig ik zit helemaal te trillen enzo heeeeeelp
Ik doe met je mee met niet willen...
Heb je niets wat je in kunt nemen? Valeriaan?
Rustig, via je buik, ademhalen, rustig lezen en alles opschrijven wat je weet! Kom op meis!
Ja ik heb wel iets maar daar moet je 2 weken van tevoren mee beginnen anders werkt het niet.

Ik ben blij! In ieder geval weer een voldoende binnen gesleept, en we kunnen zelfs stiekem hopen op een 7.
En wat ik ook heel vervelend vindt is dat je na het eerste 1/3 deel van het examen al op de helft van de tijd bent
, begint te stressen, omdat het laatste deel nog ruim op tijd af te hebben
. Bij MAW had ik dat ook, hoewel ik toen 2 min. voor tijd klaar was...
Ik hoor dat van meerdere mensen op school? Doen ze gewoon de moeilijke vragen eerst of wat?
Heb net even nagekeken en ik heb tussen een 5,0 en een 7,0 als ik heel streng nakijk. Heb een 5,2 nodig voor een 6, dus dat gaat wel lukken