Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Volgens mij hoef je dat over fotonenergie niet te kennen nee. Maar op zich is opgave 3 niet het toepassen van kennis maar alleen die formule wat omschrijven toch? Of zit ik verkeerd te kijken?
Flowerpull schreef:Is wiskunde veranderd ja Tessa? Waarin?
@Phylos: Misschien kan je 2009-I even proberen? Want je hebt wel gelijk ja dat opgave 4 ook weer over onderwerpen gaat die je niet hoeftMaar bij het maken van 2009-I ben ik eigenlijk niks tegengekomen waarvan ik dacht: WOW dat hoeft niet.
Dus misschien kan je die beter doen dan, daar word je ook minder gek van denk ik
Flowerpull schreef:Is wiskunde veranderd ja Tessa? Waarin?
@Phylos: Misschien kan je 2009-I even proberen? Want je hebt wel gelijk ja dat opgave 4 ook weer over onderwerpen gaat die je niet hoeftMaar bij het maken van 2009-I ben ik eigenlijk niks tegengekomen waarvan ik dacht: WOW dat hoeft niet.
Dus misschien kan je die beter doen dan, daar word je ook minder gek van denk ik
Nueve schreef:Flowerpull schreef:Trouwens, zijn er hier mensen die Latijn hebben?
Ik heb namelijk een best wel chill boekje met alle teksten naast elkaar gerangschikt met uitwerkingen en aantekeningen van lessen uitgetypt ernaast. Kan ik daar iemand blij mee maken?
Hebbie die ook voor Grieks?![]()
Olympus_ schreef:Nee, dat weet ik niet.. Volgens mij zijn die er ook niet. Bij het vak 'maatschappijleer' staan wel onderwerpen die overeen komen maar zit toch weer anders in elkaar.
Mag ik vragen wat jij voor maatschappij al geleerd hebt? Ik weet niet waar ik moet beginnen en wanneer
xFioon schreef:Flowerpull schreef:Is wiskunde veranderd ja Tessa? Waarin?
ik ook niet, maar ik maak het uit de examentrainer, die zijn aangepast aan wat wij nu moeten leren
Olympus_ schreef:Heb ook samenvattingen van alle boekjes. Vorige week heb ik de samenvatting van politieke besluitvorming doorgelezen en nu het boek. Kan het wel dromen, 2 tentamens over gehad (mondeling en schriftelijk) en nog een keer bij geschiedenis.
Morgen pak ik massamedia erbij en als laatst criminaliteit, heb er idd in maart nog tentamen over gehad.