[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 19:17

Leraren zijn gewoon lui. :))

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:16

:wave:

Even ego-postje tussendoor :o
SE week is gelukkig weer voorbij! Heb al een 6.8 voor literatuurmondeling terug (had tussen de 6 en de 7 gehoopt dus ik ben wel tevreden) en een 8.5 voor scheikunde!! :D Daar ben ik écht trots op!

Ga nu lekker bankhangen met een boekje :+:

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:44

Nueve schreef:

Correctie: Leraren zijn lui als het op hun werk aankomt, als er iets ingeleverd moet worden zijn ze er maar al te snel bij :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:46

Ilsiie schreef:

SE week is gelukkig weer voorbij! Heb al een 6.8 voor literatuurmondeling terug (had tussen de 6 en de 7 gehoopt dus ik ben wel tevreden) en een 8.5 voor scheikunde!! :D Daar ben ik écht trots op!

Waah paasei goed :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:47

FantasyB schreef:
Nueve schreef:

Correctie: Leraren zijn lui als het op hun werk aankomt, als er iets ingeleverd moet worden zijn ze er maar al te snel bij :P

Haha. :D
Al heb ik wel het idee dat je als meisje soms meer voor elkaar krijgt. Dunno why. :')

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:49

JA! Kijken ze vet boos. Weet ik zeker dat ze me een twee gaan geven:( Dus ik verdrietig. Trek een pruillip en leun verdrietig iets voorover. krijg ik opeens een 8. Geloof jij dat nou?

*D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:51

FantasyB schreef:
JA! Kijken ze vet boos. Weet ik zeker dat ze me een twee gaan geven:( Dus ik verdrietig. Trek een pruillip en leun verdrietig iets voorover. krijg ik opeens een 8. Geloof jij dat nou?

*D

:D :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:55

FantasyB schreef:
Nueve schreef:

Inderdaad.
Afgelopen week moesten de cijfers van ons PWS bekend zijn.
Onze begeleider heeft 9 groepjes.
Hij zou de cijfers donderdag (gister) hebben. Gingen wij hem gister zoeken, zei hij tegen het eerste groepje dat hij tegen kwam: het is vandaag mijn vrije dag dus hij gaf ze niet ofzo,
en tegen de rest zei hij: ik heb al wel al het werk bekeken maar nu ik alles gezien heb moet ik alles nog vergelijken en kan het misschien nog veranderen. Ik heb de cijfers morgen.
Dus vandaag: IS HIJ ZIEK!!! Ik geloof er natuurlijk geen drol van...
dus naar de teamleider... Nou die wist ook geen reden waarom hij er niet was/waarom hij ziek was ofzo, dus die zou hem gaan bellen en dan konden we in de grote pauze terug komen en als hij de cijfers had zou hij ze door de telefoon vragen en dan konden wij ze dan komen 'halen'.
Dus wij daar heen in de grote pauze... Heeft hij dus gewoon zijn telefoon niet opgenomen... Lekker dan, nog steeds geen PWS cijfer. :( Hij snapt blijkbaar niet dat wij willen weten waar we aan toe zijn. Als ik een 7,5 of hoger heb, heb ik een 8 als combinatiecijfer. Zoniet moet ik nog harder leren in de toetsweek dan dat ik nu al moet...
GRRR ik vind echt dat hij volgend jaar geen begeleider meer mag zijn. Hij was er ook nooit tijdens de PWS uren als je hem nodig had, beoordelingsmomenten en dingen die hij zou doen (blaadje maken met verbeterpunten) stelde hij ook altijd uit... :(

En mijn tweede corrector is mijn scheikunde leraar uit de vierde en de vijfde, en hij mocht ons niet en wij hem niet en hij vond het altijd alleen maar leuk om onvoldoendes uit te delen, zag je hem zo soort van lachend die vieren uitdelen :( dus hoop dat hij dit bio-werkstuk (waarom dan een scheikunde docent als tweede corrector) niet zo streng beoordeeld...

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:58

Ilsiie schreef:

Gefeliciteerd! :D
FantasyB schreef:
Nueve schreef:

:))

FantasyB schreef:

*D

Haha, bij sommige leraren lukt dat, maar ik heb 1 leraar die mij dus echt niet mag, en mij al bij voorbaat het lokaal uitstuurd als ie me ziet :\

Jeetje wat vervelend Fioon :(:)

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:34

Ik heb ook nog steeds geen pws cijfer. Begeleider zei dat het nog wel 2 weken zou kunnen duren. 3/4 van het vwo heeft al wel z'n cijfer. Ik wil ook ^)

Ik moest gisteravond met m'n hamster naar de dierenarts omdat hij een bult heeft. Blijkt het een tumor te zijn. Nu moet ik kiezen of ik hem laat opereren (da wist niet zeker of het wel operabel was) of dat ik hem laat inslapen. Tsjaa wat moet ik nou? :\

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:34

Ah Miriam, sterkte bij het nemen van een beslissing, ik zou het echt niet weten :(:)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:40

Vervelend Miriam :(:) Wanneer hoorje of het operabel is?

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:57

Dat blijft onzeker. Het is een grote bult op zijn schouder die in een week enorm gegroeid is. De dierenarts heeft gevoeld maar kon niet met zekerheid zeggen of het helemaal loszat. Het kan dus zijn dat als ik kies voor opereren het blijkt dat de tumor al helemaal om spieren en zenuwen heen zit dat het toch niet weg halen is. Sowieso is de bult snel gegroeid dus het is een agressieve tumor. Mijn opties zijn dus: opereren en als blijkt dat het niet operabel is niet meer wakker laten worden of toch dichtnaaien en nog ongeveer een maand bij me houden, niets doen en afwachten totdat het niet meer eerlijk is en hem dan laten inslapen of nu al laten inslapen om hem al het leed (en misschien ook pijn) te besparen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:59

Moeilijke beslissing :(:)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:01

Hoe oud is je hamster?

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:22

Chris schreef:
Hoe oud is je hamster?

Ongeveer 3/4 jaar. Wordt in juni 1

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:32

Heb een 8,4 voor me pws :D
Hij had teruggemaild naar een vriendin, met onze cijfers :)
wel jammer dat het geen 8,5 is... dan wordt het afgerond een 9, maarja dan is mijn combinatiecijfer nog steeds een 8... :P

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:33

Hmm dat is nog wel heel jong.. Tja het klinkt banketstaaf maar ik zou toch voor inslapen gaan, aangezien het een agressieve tumor is..

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:55

FantasyB schreef:
Balen van je scheikunde :(

Ik werd net gebeld door een stalgenoot dat me lieve paardje alle kanten op was gejaagd in de paddock. Toen we daar aankwamen was hij al droog maar over zijn hele lichaam zaten zweetkrullen (hij is dus echt heeeel erg nat geweest en hij zweet helemaal niet snel). Ook heeft hij een flinke trap gekregen, hij loopt niet soepel meer, 8 open beetwonden en minimaal 5 kale plekken op zijn huid.

Echt zo zielig :( Het paard dat dit gedaan heeft maak ik een frikandel van!
Territorium afbakenen is een ding, maar liever niet ten koste van mijn dropje.

Wat zielig zeg! Bij ons op de wei staat de oudste samen met een shet ook apart omdat ze anders steeds van al het eten etc werd weggejaagd.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:59

@ Chris: Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Wil hem de pijn besparen.
@ xFioon: Een vriendin van mij heeft ook een 8,4 voor haar pws. Ze is teruggegaan naar de leraar om te vragen of ze niet misschien toch een 8,5 kan krijgen want dan staat ze ook een 9 voor haar combinatiecijfer en anders een 8. Hij zou erover nadenken. Is een toffe leraar dus denk wel dat hij het verhoogd. Misschien het proberen waard? ;)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 11:45

Nee, dat heeft helaas toch geen zin ;)
Zelfs al haalde ik een 10 voor me pws, wordt me combinatiecijfer een 8 ;)
Vriendin van me gaat het wel proberen inderdaad :j
Maar ik had een 6,6 voor ANW en een 7,9 voor maatschappijleer, en beide worden eerst afgerond dus dan wordt het:
(7 + 8 + 8):3 = 7,5 --> 8
maar als ik een 10 haal voor mijn PWS is het alsnog:
(7 + 8 + 10):3 = 8,3 --> 8

Maar ik ben tevreden met mijn cijfer hoor :j :D

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 11:49

Ik moet een 8,5 halen voor mijn PWS, maar dat had ik waarschijnlijk wel zei m'n begeleider :D Moet aankomende dinsdag de definitieve versie inleveren.

Heb een 6,4 voor levensbeschouwing, 6,6 voor maatschappijleer en een 7,6 voor ANW. Dus 6, 7, 8 en een 9 wordt een 7,5 wordt een 8 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 11:52

Dinsdag wiskunde SE. Vandaag begonnen aan hoofdstuk. Nu al bij 22. :D Van de ergens in de 80. ^) ^)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 11:52

Jij moet het ook pas laat inleveren?
Heb je je derde toetsweek al wel gehad? :o
Wel fijn dat hij zei dat je dat waarschijnlijk wel ging halen, moeten jullie ook nog een presentatie doen?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 12:06

Okee mensen ik ga mezelf even voor een paar uur bannen, ik mooooet leren! Daag!