Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FantasyB schreef:Nueve schreef:Leraren zijn gewoon lui.
Correctie: Leraren zijn lui als het op hun werk aankomt, als er iets ingeleverd moet worden zijn ze er maar al te snel bij
Ilsiie schreef:
Even ego-postje tussendoor
SE week is gelukkig weer voorbij! Heb al een 6.8 voor literatuurmondeling terug (had tussen de 6 en de 7 gehoopt dus ik ben wel tevreden) en een 8.5 voor scheikunde!!Daar ben ik écht trots op!
Ga nu lekker bankhangen met een boekje
FantasyB schreef:Nueve schreef:Leraren zijn gewoon lui.
Correctie: Leraren zijn lui als het op hun werk aankomt, als er iets ingeleverd moet worden zijn ze er maar al te snel bij
FantasyB schreef:JA! Kijken ze vet boos. Weet ik zeker dat ze me een twee gaan geven:( Dus ik verdrietig. Trek een pruillip en leun verdrietig iets voorover. krijg ik opeens een 8. Geloof jij dat nou?
FantasyB schreef:Balen van je scheikunde
Ik werd net gebeld door een stalgenoot dat me lieve paardje alle kanten op was gejaagd in de paddock. Toen we daar aankwamen was hij al droog maar over zijn hele lichaam zaten zweetkrullen (hij is dus echt heeeel erg nat geweest en hij zweet helemaal niet snel). Ook heeft hij een flinke trap gekregen, hij loopt niet soepel meer, 8 open beetwonden en minimaal 5 kale plekken op zijn huid.
Echt zo zieligHet paard dat dit gedaan heeft maak ik een frikandel van!
Territorium afbakenen is een ding, maar liever niet ten koste van mijn dropje.