Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Hoe gaat het bij jullie op de Banenmarkt?, ik heb vandaag gesoliciteert en in manager's ogen mag ik per direct beginnen.
Morgen moet ik mail binnenkrijgen of ik ook daadwerklijk aangenomen bent. Overig staat dan in de mail een uitnodiging om een screening onder te gaan voor het schipholpas.
Voor wie nog eventueel werk zoekt eventueel op schiphol, kijk eens naar de HMS Host voor om in diverse horeca's te kunnen gaan werken ze zijn nog op zoek naar meerdere mensen.
lotteElb schreef:Maar toen ik daar zat ging m'n telefoon.... en dat was een ander groter bedrijf! Daar mag ik volgende week ook op gesprek!!
bo0tjeee schreef:Ik heb van de week meerdere gesprekken gehad bij het Uitzendbureau. Zelfverzekerd zijn en je verhaal doen! Je kan het, Girl in the Mirror!!! (hoe ging het gister?)
Ik had gister via het uitzendbureau een sollicitatie bij de Plus, supermarkt als fulltime cassiere. Ik zou deze ochtend gebeld worden over hoe en wat. Hoop echt dat ik aangenomen wordt, heb hard werk nodig!!!!
Had een gesprek met 2 mannen, kon er niet echt hoogte van krijgen of ze positief waren of niet.