Zelfde als bij mij. Waarom denk je dat je anders een bbl salaris krijgt wat gemiddeld 3 keer zoveel is als stagevergoeding?
dwaallicht
Geplaatst: 05-10-13 17:20
Ik doe bbl vig in 2 jaar en zit in de klas met alleen maar bbl mensen. Lijkt me ook logisch omdat ze de lesstof heel anders inrichten en je sommige dingen minder uitgebreid krijgt.
En ik ben als bbl' er zeker niet boventallig, in tegendeel... Van ons wordt hetzelfde verwacht als de standaard werknemer alleen ben je dus goedkoper door je leerlingsalaris. Gelukkig is mijn salaris wel naar leerjaar 2 ingeschaald.
Smallheal
Geplaatst: 30-10-13 07:44
Pff vandaag mn proeve (eindopdracht) van 2e jaar en ik ben zenuwachtig, niet eens op t uitvoeren maar wel omdat er iemand mee kijkt HELLUP
Sorry dat ik even hier inbreek... Maar ik twijfel om de opleiding tot verzorgende IG te gaan doen ( ik ben nu helpende met deelkwalificatie 302 " toedienen van medicijnen " ).
Ik vraag mij af hoe het zit met het rekenen, ik ben altijd slecht geweest in wiskunde en ben bang dat dit een struikelblok gaat worden. Mijn vriend is overigens enorm goed in wiskunde, dus hij kan mij veel leren, maar is het dan haalbaar denken jullie ?
Ik werk overigens al 7 jaar in de zorg, dus de basiszorg zit er volledig in.
Ik mag medicijnen geven die al uitgezet zijn, losse medicatie mag ik dus niet geven. Heb net al zitten speuren op internet naar medisch rekenen, maar ik sla zowat achterover haha
Ja het rekenen is niet bepaald makkelijk. Voordeel is wel dat je maar 80 procent moet halen. Er zijn niet veel mensen die het halen de eerste keer. Ik heb het ook niet gehaald en moet herkansen.