Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sadira schreef:Ik heb nu een streak van 968 dagen (en zit op Spaans level 54, dat zegt misschien meer, dat zou bovenkant A2-niveau moeten zijn). Ik ben op het punt dat ik lezend best wel wat kan begrijpen, luisterend vooral als het rustig gaat en met niet te zwaar accent, schrijvend als ik tijd krijg om na te denken wat ik wil zeggen en hoe ik het moet zeggen, en sprekend vooral heel basaal omdat ik dan weinig nadenktijd heb.
Britt schreef:Sorry voor de vertraging, maar de linkjes zijn de deur uit! Met een beetje geluk hebben we vanavond ons family abo
Britt schreef:Ik zit nu op 350 dagen met frans. Ik spreek het nog niet, maar ik kan het nu heel aardig lezen en ook verstaan gaat al redelijk. Nog niet op frans tempo, maar ik klaag niet.
Vooral het lezen vind ik al wel heel praktisch. En het schrijven en vormen van taal gaat me ook al steeds beter af.
Britt schreef:Sorry voor de vertraging, maar de linkjes zijn de deur uit! Met een beetje geluk hebben we vanavond ons family abo
Ik zit nu op 350 dagen met frans. Ik spreek het nog niet, maar ik kan het nu heel aardig lezen en ook verstaan gaat al redelijk. Nog niet op frans tempo, maar ik klaag niet.
Vooral het lezen vind ik al wel heel praktisch. En het schrijven en vormen van taal gaat me ook al steeds beter af.
Femke_Tweety schreef:Sadira schreef:Ik heb nu een streak van 968 dagen (en zit op Spaans level 54, dat zegt misschien meer, dat zou bovenkant A2-niveau moeten zijn). Ik ben op het punt dat ik lezend best wel wat kan begrijpen, luisterend vooral als het rustig gaat en met niet te zwaar accent, schrijvend als ik tijd krijg om na te denken wat ik wil zeggen en hoe ik het moet zeggen, en sprekend vooral heel basaal omdat ik dan weinig nadenktijd heb.
Dan zitten wij echt héél dicht bij elkaar.
Ik zit op dag 978 en level 56.
Bijna even lang bezig in hetzelfde tempo ook dus