Desiree, mijn verzorgpaard staat in elst (Gelderland dus, maar dat snap je denk ik wel). Alleen dat moet ik wel even overleggen met de eigenatesse haha
lobkew
Geplaatst: 13-12-15 11:18
Desiree, mijn 2 pony's staan in Doetinchem. Ik weet niet of je er geld voor vraagt?
Hmm, dan moet ik er nog ff over na denken. Heb best veel foto's omdat we regelmatig gevraagt worden als portfoliomodel en ik daarnaast vriendinnen heb die fotografie gaan studeren en dus ookal aardig kunnen fotograferen . Waar moet je vandaan komen?
Ik zou ook moeten overleggen met de eigenaar van mijn verzorgpony's, maar misschien mag je wel eens langskomen. De pony's staan in Laren Gelderland (1 km van mijn huis ) dus wel waterdier dan de anderen. Voor foto's van de pony's , zie mijn profiel /topic in onderschrift.
Komende week zal ik niet erg actief zijn hier. Mede doordat ik erg met mezelf in de knoop zit en omdat mijn oma gisteren is overleden.
Oké dit is de laatste keer dat ik ga zeggen dat ik nu écht ga proberen om actief te zijn in dit topic Als het nu niet lukt verdwijn ik wel onder de meeleessteen
Wij hebben donderdagavond gala (alleen voor bovenbouw, onderbouw had afgelopen donderdag gala). Ik ga dit jaar helaas niet, maar ik hoop volgend jaar wel te gaan. Alcohol is verboden bij ons, ik weet niet of er ook op gecontroleerd wordt. Heb al meerdere mensen gehoord dat ze vantevoren gaan indrinken en achteraf de stad in gaan. Mij niet gezien (is overigens niet de reden dat ik niet ga)
Heel veel sterkte Kashmino (ik weet je naam niet sorry)
Je bent hier welkom Desirée, altijd leuk! Ik woon in Flevoland, 20 min van Almere af. Ik was toevallig al een beetje opzoek naar een fotograaf die mij en Romy een keer wou komen vastleggen. Ik verzorg haar nu anderhalf jaar, maar helaas gaat de eigenaresse verhuizen en dus wil ik nog een mooie "afscheidsshoot". Ik weet 99,9% zeker dat de eigenaresse dit helemaal goed zal vinden
Mag altijd Yael! Heel veel sterkte, Marlies. Gecondoleerd meis
De eerste foto's van het gala zijn bekend. In 1 woord: afgrijselijk. Mijn hoofd lijkt helemaal vervormd *schaam schaam* en toch zet een vriendin ze op insta....
Het kwaad is al geschied helaas. Ik wacht de foto's van de dansvloer af. Wie weet... alleen er is waarschijnlijk 1 filmpje waarop ik en een vriendin iets te enthousiast de macarena dansen. Benieuwd wanneer die verschijnt (daar gaat mn goede naam )
Quanneh
Geplaatst: 14-12-15 08:49
Quanneh schreef:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen qua paarden.. mag ik iemand misschien een PB'tje sturen voor tips en ideeën wat ik kan doen?
Ik inderdaad ook haha. Dat ik naar een foto kijk, en dan denk 'poedersuiker! Heb ik er zo de hele avond bijgelopen?'
Wij hebben deze week echt nog zoveel huiswerk, echt niet normaal. Ik ben ook pas net thuis van school en ik heb echt geen zin om te beginnen. Gelukkig hebben we morgen wel verkort lesrooster, dus dan ben ik lekker vroeg uit.
bestekhaha
Geplaatst: 14-12-15 18:42
Vandaag eerste toets gehad, van biologie. Na afloop had ik echt ik-heb-hem-verknalt-gevoel. Paar stomme fouten en vergissingen... nouja, ik hoop er het beste van! Succes Kim!
Nu alleen nog Latijn, Frans, Duits en Engels leren, het maakwerk is nu af.
elise21
Geplaatst: 14-12-15 19:56
Sterkte Marlies!!
Ik was eerder uit, maar toen ik bij mijn fiets kwam had meneertje een lekke voorband. Niet eerder uit dus.... Ik heb inderdaad ook nog heel veel deze week! Ze willen het allemaal lekker voor de vakantie proppen