Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat is balen Britt! Zou inderdaad niet 'zomaar' mogen gebeuren na net een jaar. Hopelijk krijg je je laptop in elk geval weer virusvrij.
Gelukkig kwam dat met even oefenen wel weer goed.
Zo misschien toch maar even mijn economieboek induiken en de reader van de training activerende werkvormen doorspitten. Morgen weer een training, maar gelukkig nog niet zelf voor de groep.

Vanavond ga ik weer terug naar Amsterdam, daar kan ik pas morgen weer op internet waarschijnlijk.Ben nu dus alle colleges aan het downloaden, zodat ik alsnog wat kan doen. Steef schreef:Jeeeetje dat is balen zeg van je laptop!
Ik heb nu SPSS, maar merk wel even dat al het kansberekenen van 3 jaar geleden op de havo aardig is weggezaktDaarnaast nog m'n minor lopen waarbij ik ook gigantisch achterloop, dus wordt nog wat

De basis lukt me nog wel maar als er faculteiten bij komen kijken ben ik het kwijt 
beetje druk dus 
.
Succes!
en veel kansberekening heb ik nooit gedaan.
het is een fractal genaamd de Mandelbrot Set; als je een complex number (dus z=a + ib) neemt, dat kwadrateert en het originele nummer erbij optelt, et cetera et cetera, en je resultaat wordt niet oneindig groter, maar blijft binnen een bepaalde waarde, dan ligt het originele getal in de Mandelbrot set. Dacht ik, Is alweer even geleden 
mijn middag-tutorial voor math methods was alleen zo moeilijk, zelfs onze tutor zat van 'this is hard'
Was helemaal kapot daarna. Vind het altijd zo rot om tot 5/6u les te hebben, tegen de tijd dat ik dan thuis ben, gegeten heb en weer bij kennis ben is het alweer zo laat. Moet eigenlijk nog twee tutorials voor morgenochtend voorbereiden, even zien hoe ver ik kom
Wel geluid aan doen!

Hellepie, hoe moet ik dat doen? Ghostattack schreef:https://www.facebook.com/jaceomusic/vid ... 500165155/
Some motivationWel geluid aan doen!
Ik heb besloten morgen college over te slaan, aangezien die docent toch alles letterlijk voorleest van zijn powerpoint. Dan begin ik morgen vast met leren van de presentaties die al op blackboard staan
. Kan je je huiswerk niet morgen/opschool/in de pauze maken?
En Wiskunde heb ik het tweede uur. Eerste uur vrij en dat ga ik benutten voor Engels.