Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Andere kandidaat met meer relevante ervaring. Maar wat ik echt niet kan uitstaan is dat ik dat mokkel wat ik dus 20 minuten eerder aan de telefoon had gewoon haar bek houdt. Bel morgen maar even.
Zeg dan gewoon dat ik vandaag reactie krijg of wat dan ook. Hoe moeilijk is het als zelfs bedrijven niet meer direct durven te communiceren?
Ben nog steeds pissig.....
Dimple schreef:Ik alsnog een afwijzing...........ben er best kapot van.
En het banketstaaf is, ik heb zelf gebeld om 11.21 uur vanmorgen. Ik heb een mail ontvangen om 11.43 uur.
Maar dan op een mailadres die niet in de CV staat dus dat is weer raar. Daar keek ik dus vanmiddag pas naar.
En let wel even op hoeveel tijd er tussen zat dat ik belde en te horen kreeg dat mevrouw niet bereikbaar is en ik morgen maar even moest bellen én de tijd dat ik de mail heb ontvangen. Net aan 20 minuten.
Djies, sta me dan gewoon even te woord he! Zeg gewoon waar het op staat ipv een banketstaaf mailtje 20 minuten later.
Wat een ballentent.........![]()
Sorry voor de ego.........
idinn schreef:Dimple wat balen zeg!! En de manier waarop... aargh!
Verder nog niks gedaan qua brief sturen. Ook geen vacatures bekeken nog vandaag. Ging de middag eerst lekker rondje buiten rijden. Echt zalig met het zonnetje. Helaas bij terugkomst wilde meneer zijn emmer niet leegeten. Enkel de wortel ging naar binnen. Dus toen schoot de overbezorgde-moeder-modus aan. Ik ben direct naar boven gerend om gewapend met stethoscoop en thermometer weer terug te rennenOndertussen weer heel wat uren verder. Na het avondeten heb ik meneer apart gezet. Want geen idee wat erin gaat anders en eruit komt. Hij heeft toen wel 2 handjes brok op. En daarnet stond hij beetje hooi en stro te knabbelen. Maar wel standje lange tanden en heel klein beetje. Ook een hoopje mest. Dus opzich allemaal wel een goed teken. Maar nog duidelijk niet goed in zijn vel. Dus even nachtje apart van de groep en dan kijk ik morgenochtend weer. Hopelijk gaat het dan weer goed, kan ik even focussen op mijn sollicitatiebrieven die ik nog wil schrijven.
Cowboy55 schreef:Lafaards......spijt me voor je C!
Odetje92 schreef:Ik heb in het topic wel iets voorbij zien komen meende ik over foto's bij sollicitaties.
Ik tref nu best wat vacatures in mijn branche waarbij gevraagd wordt een foto toe te voegen.
Hoe doen jullie dit? Wat voor foto doen jullie, pasfoto oid?
Winged schreef:Wat balen Dimple....
Ik heb gister wat opmerkelijks meegemaakt. 1,5 jaar geleden ben ik bij een bedrijf op gesprek geweest. Bedrijf heeft nu weer een vergelijkbare functie openstaan. Persoon met wie ik gesprek heb gehad heeft mij persoonlijk gemaild, of deze baan wat voor mij is. Volgens mij was ik 1,5 jaar geleden dan wel heel erg dichtbij die baan
Nadeel: Ik kelder ten opzichte van mijn huidige baan (uitzendbureau) wel heel erg veel in loon naar beneden. Een briefje heensturen en kijken wat het word kan natuurlijk altijd... Loon kan altijd omhoog... toch?
Dimple schreef:Goed zo dames Laus en Winged!! Goed nieuws.
En idd praten kan altijd en zou ik zeker doen. Bij een baan binnen een bedrijf heb je altijd meer mogelijkheden dan via uzb. En dan niet alleen qua salaris maar ook opleiding en doorgroeimogelijkheden.
Succes!
Ik net weer een afwijzing binnen van een andere functie. We zullen het maar zo zeggen..........zo reageren in ieder geval![]()
Daarbij vind ik een afwijzing op een solli minder erg dan na het 1e gesprek. Dan heb je zelf al geproefd van het bedrijf en wordt je wel of niet enthousiast. Wordt je wel enthousiast dan is de afwijzing erger is mijn ervaring. Is dat bij jullie ook zo?