Ja, best wel! Wel vermoeiend, zou je niet denken. Maar ik had wel een redelijk leuke brugklas .
En wow Nina, dat is veel! Goed dat je het gedoneerd hebt
Anoniem
Geplaatst: 05-09-14 18:05
Ja ik ben er tot nu toe wel echt blij mee! Mijn haar is ontzettend zwaar en af en toe had ik er hoofdpijn van. Vandaar de keuze om het nu af te knippen. Doneren heb ik ook aan zitten denken, maar dan zou ik het nog langer moeten laten groeien en dat doe ik mezelf niet aan. het is zó dik, zó warm & zó zwaar!
Wel knap van je hoor Nina! Ik ben ook wel benieuwd. Ik weet niet of ik een foto heb/kan maken hoor.
Het was gewoon heel veel en heel dik. Dat maakte het ontzettend zwaar en dus veel gewicht aan mijn hoofd. Ik had het net onder mijn ribben? Er is nu 10 cm vanaf en hangt nu 2/3 cm onder mijn schouder. Het was dus niet eens écht zwaar. Maar maak maar eens een rondje door je duim en wijsvinger op elkaar te drukken, mijn staart was altijd groter dan dat. (En ik heb geen kleine handen xD)
Desiree: Wauw, heel mooi haar heb je! Ik ben jaloers ... Nikki: Wat is zo'n helix piercing ? Ik ga het zo wel even googlen . Nina: Leuk hoor, dat korte!
Dankje ik zat eerst te twijfelen of ik het kort zou doen, maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan en ik ben er best blij mee alleen jammer dat ik het niet meer kan vlechten.