vandaag springles gehad met Hatrick, ging super
. zondag combinatie wedstrijd waar we een L dressuurproefje en een 90 cm parcour zullen rijden! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. zondag combinatie wedstrijd waar we een L dressuurproefje en een 90 cm parcour zullen rijden! 

angelastolk schreef:ik heb morgen echt een super lange dag...van 8.30 t/m 17.05 uur, en de laatste 2 uur gym.. pfoeee....

Flicka12 schreef:angelastolk schreef:ik heb morgen echt een super lange dag...van 8.30 t/m 17.05 uur, en de laatste 2 uur gym.. pfoeee....
Wat een lange dag! Succes![]()
Ik heb gelukkig niet zo'n lange dag morgen, 10:45 - 15:15 met tussenuur. Lekker uitslapen
De tandarts heeft gisteren een wolfstandje getrokken bij Flicka, dus Flicka heeft even een weekje vrij om alles even goed te laten genezen

af en toe vindt ik het wel leuk maar niet te hoog haha. Flicka12 schreef:[ Afbeelding ]
Ik weet dat het iemand was uit dit topic, maar niet meer wie. Wel super cool dat je foto op al deze folders wordt gepubliceerd!

angelastolk schreef:heb ook een helm camera bente, maar vind het lastig hoe ik doe moet zetten, lens vooruit of toch iets naar beneden? heb hem pas net dus ben nog aan het uitproberen haha