Engels is op zich wel simpel, 335 woorden en lezen, maar het leesgedeelte telt 20 keer mee en de woorden maar 5 keer.
Wiskunde is sh*t
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
thirzanaomi schreef:16 toetsen in een week? Dat is wel heel veel! Ik heb er 10 geloof ik en nog een mondeling van Engels.
Hopen dat het gaat lukken Robin, kun je anders evt nog naar havo 5? Of moet je dan naar havo of vwo 4? Bij ons zijn wel een aantal die volgend jaar naar havo 4 moeten. En waarschijnlijk ook wel een aantal die vwo 4 nog over moeten doen.
manonnevot schreef:thirzanaomi schreef:16 toetsen in een week? Dat is wel heel veel! Ik heb er 10 geloof ik en nog een mondeling van Engels.
Hopen dat het gaat lukken Robin, kun je anders evt nog naar havo 5? Of moet je dan naar havo of vwo 4? Bij ons zijn wel een aantal die volgend jaar naar havo 4 moeten. En waarschijnlijk ook wel een aantal die vwo 4 nog over moeten doen.
Onze pww is 8 dagen, dus valt nog een beetje mee. Begin de pww wel met 3 toetsen op een dag; engels, anw en grieks
Dat is nou eenmaal het nadeel van 3 wensvakken
manonnevot schreef:xGwenn schreef:ik begin pas over 3 weken ofss aan de proefwerkweek, dus gelukkig nog even tijd
*2
Heb jij ook zo veel pw'en? Ik heb er 16
Maarja, als ik daar van af ben kan ik ein-de-lijk stevig aan de bak voor de laatste proefwerkweek dit jaar, nog maar even knallen
Django_Mette schreef:Ik dip weer even. 5 onv's op rij :'( Daarnaast heb ik nu ipv een leestekst en een SO nu alleen nog een repetitie...
Het lijkt alsof het jaar niet wil dat ik overga. Maar nu moet ik wel over want ik wil naar de bios op mijn vaders kosten.
Hopelijk kun je het nog een beetje ophalen!
xPabloBokt schreef:Moet vanavond een boekverslag inleveren, ligt de opdracht op school en natuurlijk geen kip die het even doorstuurt.
Als anderen iets vragen in die groepsapp is er zo iemand die het doorstuurt maar als ik iets vraag hoor ik nooit wat.. soms heb ik maar een poedersuiker wat dat betreft.