Ik neem trouwens 4 pennen mee, een 2 potloden en 2 mankeerstiften. Vooral bij Nederlands veel schrijven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kimberly1995 schreef:Geneeskunde met natuurlijke producten als geneesmiddelen. Plus dat de geneeskunde kijkt naar het probleem en de oorzaak daarvan. Het geneest de oorzaak, niet het symptoom, zoals bij reguliere geneeskunde.
xJolijn schreef:Ik vond TeHaTex (Kunstgeschiedenis) van VWO vanmorgen echt om te janken!
Veel te weinig tijd, ik heb iets van 8 vragen (bijna een kwart van het examen) niet kunnen maken omdat ik echt in tijdnood zat. Echt.
Verder vond ik er héél weinig kritisch engagement in zitten, en heel weinig moderne kunst!
Heb van het weekend het examen van vorig jaar nog gemaakt, zoiets had ik verwacht. Veel engagement en moderne/hedendaagse kunstenaars. Niet dus
Ik had de onderwerpen totaal niet verwacht, dus geen nadruk op gelegd met leren, dus wist zo weinig. Ik vond ook dat er te veel vragen over een paar onderwerpen werden gesteld, ze bléven maar doorzagen. Daarbovenop kwam bij sommige vragen nog de Tehatex-typische onduidelijke formulering
. Ik hoopte wel op veel utopie, maar niet in deze vorm... enidan schreef:Ik ga trouwens een tussenjaar doen! Weet wel al dat ik daarna Pedagogiek in Amersfoort ga doen en dan wil ik ook op kamers

NaomixAline schreef:kimberly1995 schreef:Geneeskunde met natuurlijke producten als geneesmiddelen. Plus dat de geneeskunde kijkt naar het probleem en de oorzaak daarvan. Het geneest de oorzaak, niet het symptoom, zoals bij reguliere geneeskunde.
Aaah okee, dat klinkt interessant! Ik ga medische natuurwetenschappen doen, dus ook iets medisch!
mzara schreef:oh zijn er nog meer mensen die (als ze slagen) volgend jaar naar het HAS in den bosch gaan?ik ga dier en veehouderij doen.(dan vooral dierhouderij
)
NaomixAline schreef:enidan schreef:Ik ga trouwens een tussenjaar doen! Weet wel al dat ik daarna Pedagogiek in Amersfoort ga doen en dan wil ik ook op kamers
Ga je nog wat 'actiefs' doen in je tussenjaar, dus reizen of iets dergelijks?
Ik wou ook graag een tussenjaar, maar door het gedoe rond stufi toch maar besloten om meteen naar uni te gaan..

Die doe ik dus morgen zeker om