Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiki1995 schreef:Ik weet eigenlijk niet goed wat ik in de school zelf zoek. Ik heb nu in een klas met alleen maar jongens gezeten, daar vond ik echt geen zak aan.
Ik zal is kijken naar de wat grafische opleidingen, ik heb nu alleen nog maar Communicatie aan het HAN in Arnhem bekeken.
Selina schreef:Kiki1995 schreef:Ik weet eigenlijk niet goed wat ik in de school zelf zoek. Ik heb nu in een klas met alleen maar jongens gezeten, daar vond ik echt geen zak aan.
Ik zal is kijken naar de wat grafische opleidingen, ik heb nu alleen nog maar Communicatie aan het HAN in Arnhem bekeken.
Als print je ligt zou ik de HAN niet doen.
Laurahh schreef:Daarnaast vind ik de HAN sowieso niet erg gericht op het grafische ontwerpen, maar meer op de zakelijke kant. Als je echt de praktijk in wil en wil gaan ontwerpen, zit je toch beter bij een MBO opleiding denk ik..
Ik studeer nu bijna af bij Communicatie & Multimedia Design op de HAN en kan mezelf echt geen ontwerper noemen.
Courses schreef:Hoe zijn de minors aan de HAN trouwens? Had er een op 't oog aan de HAN.